تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعیمی رز:هزینه های تبلیغات انتخابات باید شفاف شود/صاحبان ثروت هزینه برخی نامزدها را تامین می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نعیمی رز:هزینه های تبلیغات انتخابات باید شفاف شود/صاحبان ثروت هزینه برخی نامزدها را تامین می کنند سیاست > انتخابات - صفر نعیمی رز معتقد است که باید منابع مالی نامزدهای انتخاباتی مشخص باشد.

صفر نعیمی رز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرآنلاين با مشخص کردن منابع مالی نامزدهای انتخاباتی و هزینه های تبلیغاتی آنها موافقت کرد و گفت: باید همه ارکان تبلیغات برای مردم شفاف سازی شود چرا که می تواند اعتماد مردم را به سوی نمایندگان جلب کند. با وجود این تفاسیر متاسفانه تا به امروز در این مورد هیچ حرفی به میان نیامده است.
وی افزود:هزینه های تبلیغاتی بعضی از نمایندگان شهرستان از طریق اسپانسرهای محلی و مردم انجام می شود. در مراکز بزرگ استان ها هم هزینه ها از طریق صاحبان ثروت و کارخانه دار ها تامین می شود . مردم و تمامی کسانی که به نمایندگان کمک مالی می کنند دنبال منفعت و اهداف خود هستند .
نعیمی رز در پایان گفت:ما از جمله نمایندگانی هستیم که صندوق صدقات نداریم و هزینه های تبلیغاتیمان هم از طریق حقوقی که می گیریم انجام می شود.
2929

کلید واژه ها: انتخابات مجلس دهم - انتخابات مجلس -




شنبه 18 بهمن 1393 - 19:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن