تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805299113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بگذاریم دیگران دلشان به اعتدال خودشان خوش باشد/ راهبرد بسیج دانشجویی عدم راه دادن فتنه گران در دانشگاه‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حیدری در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاههای گیلان:
بگذاریم دیگران دلشان به اعتدال خودشان خوش باشد/ راهبرد بسیج دانشجویی عدم راه دادن فتنه گران در دانشگاه‌ها است
مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاههای گیلان گفت: راهبرد بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها عدم راه دادن فتنه گران به این محیط مقدس است. اگر در دانشگاهی شعار رفع حصر داده شده است ناشی از کم کاری دانشجویان حزب الهی است.

بگذاریم دیگران دلشان به اعتدال خودشان خوش باشد/یک عنصر انقلابی معتدل ترین انسان ها در روی کره زمین است اگر مبنای اعتدالش پیروی از اسلام و راه و روش و کلام رهبری باشد
به گزارش حوزه احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، "محمد ودود حیدری" مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاههای گیلان در همایش بزرگ من انقلابی‌ام با اشاره به ماموریت‌های بسیج دانشجویی، اظهار داشت: بسیج دانشجویی همیشه پای کار بوده و این مساله در برهه‌های مختلف انقلاب مشهود و محرز بوده است.

حیدری گفت: انقلاب اسلامی و انقلابی بودن و انقلابی ماندن سه مولفهٔ مهمی است که باید توسط بسیج دانشجویی نبال گردد.

وی گفت: بسیج دانشجویی مجموعه‌ای پرتلاش است که هیچ‌گاه از آرمان‌ها کوتاه نمی‌آید و این زمان بهترین فرصت برای طرح موضوع انقلابی بودن است. البته انقلابی بودن و انقلابی ماندن باید به صورت یک جریان مستمر در انقلابیون وجود داشته باشد، چرا که سال ۵۷ تازه نقطه آغاز انقلاب اسلامی بوده است و اینگونه نیست که بگوییم سال ۵۷ انقلاب شد و دیگر تمام، نه انقلاب اسلامی در آن سال شروع شده است و هنوز به طور مستمر جریان دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با ابیان اینکه انقلاب اسلامی یک موجود زنده است، گفت: باید این زنده بودن انقلاب را درک کنیم و متناسب با آن با انقلاب مواجه شویم. انقلاب اسلامی رشد و پیشرفت داشته است، چه در داخل کشور و چه در خارج کشور، واین بی‌انصافی است که این خدمات و ندای انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان نادیده بگیریم.

 حیدری افزود: انقلاب اسلامی در تصاویر در دست مردم یمن، در مقاومت مردم سوره، در بین انقلابیون بحرین و حتی در بین مردم عربستان کاملا مشهود است، و اگر کم کاری دولت‌های گذشته نبود، اکنون انقلاب اسلامی بیش از این در نقاط مختلف دنیا بسط پیدا کرده بود.

وی در تصریح مفهوم انقلابی بودن و انقلابی ماندن عنوان داشت: انقلابی ماندن بسیار سخت‌تر از انقلابی بودن است، چرا که بیان ادعای انقلابی بودن خیلی کار سخت و پیچیده‌ای نیست، در تاریخ جمهوری اسلامی کم نبوده‌اند کسانی که چنیین ادعایی داشتند، امام نتوانستند انقلابی بمانند.‌‌ همان کسانی که روزی داعیه دار انقلابی بودن بودند، امروز در اردوگاه ضد انقلاب هستند. برخی که در انقلاب بسیار سختی کشیدند، امروز در اردوگاه دشمن نقش آفرینی می‌کنند. در این کشور افراد انقلابی بسیاری داشتیم که در جریان انتخابات سال ۸۸ که جریان سبز تحت حمایت دشمن و منافقین قرار گرفته بود، نه تنها از آن حمایت کردند بلکه هنوز هم بر سر مواضع نادرست خود ایستاده‌اند و حتی حاضر به رد بیانیه‌ای منافقین و دشمنان نشده‌اند. اینان شاید زمانی انقلابی بودند اما نتوانستند انقلابی بمانند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی داشتن بصیرت را لازمه انقلابی ماندن دانست و افزود: ولایت پذیری یکی از شاخص‌های فرد انقلابی با بصیرت است.

وی ادامه داد: باید انقلاب اسلامی را بعنوان آرمانی جهانی و گفتمانی در اوج داشته باشیم، و از آن کوتاه نیاییم. انقلاب اسلامی با جمهوری اسلامی فرق دارد. انقلاب اسلامی یک مفهوم بلند مدت است و قله پیش روی آن تشکیل حکومت جهانی مستضعفین است. اما جمهوری اسلامی یک قالب و مدل داخلی است. باید تلاش کنیم پیکره جمهوری اسلامی پر از ابعاد انقلاب اسلامی شود و اگر ضعفی در جمهوری اسلامی مشاهده کردیم آن را به پای انقلاب نگذاریم، بلکه به حساب کم کاری‌های خود و بعضاً برخی خیانت‌ها بگذاریم.

 حیدری در ادامهٔ سخنان خود در جمع دانشجویان به بیان برخی ویژگی‌های یک عنصر انقلابی پرداخت وعنوان داشت: اولین ویژگی یک عنصر انقلابی، انقلابی بودن، یعنی مثل بقیه نبودن و معمولی نبودن است. مرز انقلابی بودن مشخص است. اولین شرط آن ولایت پذیری است. اگر می‌خواهیم انقلابی باشیم باید ولایت پذیر باشیم. ولایت عنصری دل سوخته، ساده زیست، حکیم و با تقوا است. باید مسیر خودمان را مشخص کنیم، اگر در مسیر ولایت باشیم دیگر دچار شک و تردید در مسیر انقلاب نخواهیم شد.

وی دومین ویژگی یک عنصر انقلابی را گریزان بودن از مادیات دانست و افزود: عنصر انقلابی گریزان از مادیات است و با نگاه آرمانی خود به مادیات هرگز دل نمی‌بندد و مسیر خود را حرکت در راه آرمانهای انقلابی‌اش قرار می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به افراطی نبودن عنصر انقلابی بعنوان سومین ویژگی یک فرد انقلای گفت: عنصر انقلابی افراطی نیست، بلکه منطقی است و از افراط و تفریط به دور است. مرز بین انقلابی بودن و افراطی‌گری این است که هرکاری که می‌خواهیم انجام دهیم باید مبنا داشته باشد. بگذاریم دیگران دلشان به اعتدال خودشان خوش باشد. یک عنصر انقلابی معتدل‌ترین انسان‌ها در روی کره زمین است؛ و مبنای اعتدالش هم، پیروی از اسلام و راه و روش و کلام رهبری است.

حیدری چهارمین ویژگی را اینگونه بیان کرد: عنصر انقلابی عشقش خدمت به مردم است، آرمانگرایی همراه با واقع بینی است، عنصر انقلابی محافظه کار نیست ولی بی‌گدار هم به آب نمی‌زند، عنصر انقلابی فقط برای رضای خدا کار می‌کند.

وی ادامه داد: انقلابی بودن یعنی اینکه بفهمیم نقطهٔ قوت دست بر‌تر انقلاب اسلامی در منطقه است، و صدای انقلاب در یمن و سوریه و بحرین و لبنان و عربستان شنیده می‌شود، و در این شرایط و با این نقاط قوت، خودمان را در مقابل استکبار ضعیف جلوه ندهیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: زمانی که دست بر‌تر قدرت منطقه را داریم لزومی ندارد در برابر استکبار خواهش کنیم، اگر امروز این اشتباه صورت گرفت ناشی از فهم غلط ما از انقلاب و دستاوردهای آن است.

حیدری در پایان با اشاره به راهبرد بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: راهبرد بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها عدم راه دادن فتنه گران به این محیط مقدس است. اگر در دانشگاهی شعار رفع حصر داده شده است ناشی از کم کاری دانشجویان حزب الهی است.

انتهای پیام/






کد خبر: ۵۱۲۶۰۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن