تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد گشت ارشاد با بدحجابان کاخ جشنواره


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برخورد گشت ارشاد با بدحجابان کاخ جشنواره




فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: گشت امنیت اخلاقی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و با هر نوع ناهنجاری و بداخلاقی برخورد خواهد کرد.





خبرگزاری فارس: سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری با خبرنگاران در مورد حضور گشت امنیت اخلاقی در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: قبل از برگزاری این جشنواره با دست‌اندرکاران جشنواره جلساتی برگزار کرده‌ایم و امیدوار هستیم جشنواره خوبی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که گشت امنیت اخلاقی در جشنواره حضور دارد ادامه داد: اگر مورد خاصی وجود داشته باشد اقدامات خاصی صورت می‌گیرد.

سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد برخورد پلیس گشت امنیت اخلاقی با بازیگران و تماشاچیان، خاطرنشان کرد: با هر بداخلاقی و هر ناهنجاری که ببیند برخورد می‌کند و این برخورد قطعاً شامل همه است.


حضور نیروی‌ انتظامی در برج میلاد در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر

حضور نامتعارف برخی شرکت‌کنندگان در جشنواره فیلم فجر نیروی انتظامی را مجاب کرد تا از آغاز هفتمین روز این جشنواره عوامل خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران مستقر کند.

هفتمین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز شد که نیروی انتظامی در محوطه مرکز همایش های برج میلاد تهران از ساعات آغازین صبح امروز شنبه 18 بهمن ماه مستقر شده است.

وضعیت نامتعارف برخی شرکت‌کنندگان و حتی هنرمندان شرکت کننده در چند روز اخیر جشنواره به قدری نامناسب بوده که برخی به طعنه از این رویداد سینمایی به شوی لباس تعبیر می‌کردند. عدم تدبیر مسئولین برج میلاد و جشنواره فیلم فجر برای کنترل این وضعیت باعث شده نیروی انتظامی برای جلوگیری از نامناسب‌تر شدن اوضاع در برج میلاد تهران و در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی مستقر شود.








تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن