تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال 27 محله شمال تهران از رای دهندگان شورایاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شهردار منطقه یک خبرداد:
استقبال 27 محله شمال تهران از رای دهندگان شورایاری
شهردار منطقه یک گفت: 27 محله شمال تهران از رأی دهندگان شورایاری‌ها استقبال می‌کند.
مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به استقبال از رأی دهندگان شورایاری‌ها در 27 محله شمال تهران اظهار کرد: 27 محله شمال تهران هریک ستاد مستقلی را تشکیل داده‌اند و یک دبیر اجرایی برای هر محله درنظر گرفته شده است و طبق پیش بینی‌های انجام شده در هر محله 5 صندوق اخذ رأی جانمایی می‌شود.  
 
وی در ادامه گفت: باید اطلاع‌رسانی و جریان اجتماعی در محلات به صورت گسترده انجام و برقرار شود تا جذب حداکثری شهروندان به‌خصوص افراد مورد اعتماد، نخبه و شایسته را در لیست کاندیداها داشته باشیم.  
یزدانی تصریح کرد: شهرداران نواحی مهمترین اشخاص در شناسایی و تشویق و ترغیب افراد شاخص محله برای حضور در انتخابات و در هر ناحیه شهرداران نواحی ملزم به اطلاع‌رسانی محلی، جذب محلی وآماده‌سازی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات هستند.  
 
وی تصریح کرد: منطقه یک دارای اشخاص متدین، صاحب فضل، عالم، مدبر و معتمد بسیاری است که باید شناسایی و برای مشارکت در مدیریت شهری ترغیب و تشویق شوند. 

یزدانی افزود: باید مشارکت و قدرت پذیرش نظرات دیگران را به صورت قلبی پذیرا باشیم تا بتوانیم نظرات آنها را در مدیریت شهری به کار بگیریم. 

انتهای پیام/








کد خبر: ۵۱۲۳۳۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن