تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804373024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص اعتبار براي طرحها در4 استان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اختصاص اعتبار براي طرحها در4 استان
30 ميلياردتومان اعتبار براي پيشگيري از بحران دراستان زنجان تخصيص يافت


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  مديرکل مديريت بحران استانداري زنجان گفت: مديريت بحران براي هرگونه حادثه اي دراستان  امادگي لازم راداردواين بودجه اختصاص يافته هم براي جبران خسارتهاي گذشته،اجراي ديوار حفاظتي  رودخانه هاي استان ، داخل شهروروستاها هزينه خواهد شد.

کرامتي افزود: ازاعتبارتخصيص يافته به استان زنجان 20 ميلياردتومان مصوب سفرمهررياست جمهوري استان به استان بود ، 2 ميليارد تومان به منظور جبران خسارت ، 3 ميليارد تومان براي حوزه آب  است.

 وي گفت: ازبودجه 17 ميليارتوماني هم که يک ماه پيش براي استانهاي خراسان وزنجان درنظر گرفته شده بود 5 ميليارتومان به استان زنجان تخصيص يافت.

24 ميليارد تومان براي توسعه زير ساخت ها و تکميل راه هاي روستايي سيستان و بلوچستان اختصاص يافت .

استاندار سيستان و بلوچستان در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با بيان اينکه از اين ميزان اعتبار  ده و نيم ميليارد تومان براي توسعه زير ساخت هاي روستايي و 14 ميليارد تومان نيز براي تکميل راه هاي روستايي صرف مي شود، گفت: طرح هاي پيش بيني شده براي اين ميزان اعتبار در مناطق شمال و جنوب استان تا پايان امسال و 6 ماهه اول سال 94 به بهره برداري مي رسد.

هاشمي همچنين با تاکيد بر تامين منابع آبي پايدار در استان، استفاده از روش هاي نوين آبياري در زمين هاي کشاورزي را مهم عنوان کرد و گفت: بيشترين مصرف آب در بخش کشاورزي است که با پلمپ چاه هاي غير مجاز و ايجاد راه هاي مواصلاتي آسان براي کشاورزان بايد با اين معضل مقابله کرد.

در اين جلسه نجفي رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان نيز از اغاز اجراي طرح انتقال اب با لوله به 46 هزار هکتار از اراضي کشاورزي شمال استان در چند روز آينده خبر داد و خواستار تخصيص اعتبار براي تجهيز و نوسازي اراضي کشاورزي، احداث جاده هاي بين مزارع ، مرمت و بازسازي قنوات و پوشش انهار سنتي  و برق دار کردن مزارع  استان شد.

مديرعامل سازمان عمران ساحل کارون افزود: براي احداث اسکله‌ها، مجموعه ساحلي و پارکينگ در ساحل رودخانه کارون ، 11 ميليارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

مداري تصريح کرد: براي ايجاد فضاي تفريحي و با نشاط در ساحل رودخانه کارون، برنامه‌هاي بسياري در دستور کار قرار دارد که اين پروژه‌هاي گردشگري آبي در مقطع اهواز موجبات اشتغال حدود 400 نفر به طور مستقيم و غيرمستقيم را فراهم مي‌کند.

مداري در پايان گفت: در ساحل رودخانه کارون در بخش اهواز بناست چهار اسکله قايقراني و رستوران به همراه پارکينگ و تاسيسات وابسته ايجاد شود .

بيست ميليارد ريال اعتبار ملي براي برق‌رساني به روستاهاي کهگيلويه و بويراحمد اختصاص يافت  
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق کهگيلويه و بويراحمد گفت: بيست ميليارد ريال اعتبار براي برق‌رساني به روستاهاي زير ده خانوار اين استان تخصيص داده شد.

داود راهزادي گفت: تمامي روستاهاي بالاي بيست خانوار اين استان هم‌اکنون از نعمت برق برخوردار هستند و برقرساني به روستاهاي ده خانواري و حتي کمتر از آن در دستور کار است.

وي با اشاره به اينکه به لطف انقلاب شکوهمند اسلامي، هم اکنون بيش از يک‌هزار و500روستاي اين استان از نعمت برق برخوردار هستند، افزود: در آينده اي نه چندان دور و با تدابير انديشيده شده فني - مهندسي و با  واگذاري پنل‌هاي خورشيدي سياه چادرهاي عشايري اين استان از نعمت برق برخوردار مي‌شوند.

راهزادي از آمادگي شرکت توزيع نيروي برق اين استان براي نامنويسي از متقاضيان براي دريافت پنل‌هاي خورشيدي خبرداد و گفت: حمل و جابجايي اين پنل‌ها بسيار راحت و آسان است.

وي، خدمات صورت گرفته در نظام جمهوري اسلامي ايران در حوزه برق را قابل مقايسه با قبل از انقلاب ندانست و بيان کرد: قبل از انقلاب تنها سي روستاي کهگيلويه و بويراحمد از نعمت برق برخوردار بود و هم‌اکنون اين رقم به بالاي يک‌هزار و500روستا رسيده است.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

آیفکس بر پله 737 واحدی متوقف شد
پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در اولویت نظام بانکی است
شاخص فرابورس درپله 735 واحدی متوقف شد
اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با آفات خرما در شهرستان بم
آیفکس در پله 738 واحدی متوقف شد




کد خبر: ۵۱۲۴۶۶۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن