تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801636029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد 100 هزار شغل طي 2 سال توسط بسيج


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ايجاد 100 هزار شغل طي 2 سال توسط بسيج
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه با مديريت صحيح منابع مي‌توان مشكلات اقتصادي را پشت سر گذاشت، گفت: بسيج در مدت دو سال، 100هزار شغل ايجاد كرده است.
به گزارش فارس از اصفهان، سردار محمدرضا نقدي پيش از ظهر ديروز در ديدار با جمعي از نخبگان، بسيج مهندسين و اعضاي كانون‌هاي بسيج مهندسين اظهار كرد: اراده و مديريت دو حلقه گمشده صنعت هستند و اگر مديريت اين دو عنصر را در كنار اقتصاد مقاومتي قرار بدهيم، موفق خواهيم شد.  وي با بيان اينكه بسيج براي مقابله با تحريم‌ها به سراغ راه‌حل رفته است، افزود: بسيج با ورود كارشناسانه به بخش توليدات كشاورزي و دامي موفق به ايجاد الگوي صحيحي در اين زمينه شده است.  رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ما در اين زمينه بدون تحميل هزينه به دولت در قالب دو فاز و در مدت دو سال 100 هزار شغل ايجاد كرده‌ايم.  وي خواستار ترسيم اين الگو در بخش صنعت و اتخاذ راهكارهاي مناسب براي راه‌اندازي دوباره صنايع تعطيل‌شده شد. نقدي با اشاره به آغاز جلسات كارشناسي درباره حل مشكلات بخش صنعت در سازمان بسيج مستضعفين افزود: بايد راهكارهاي عملياتي براي راه‌اندازي صنايع تعطيل‌شده و صنايع بحران‌زده ارائه شود.  رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: صنعتگران بايد براي سرمايه‌گذاري ظرفيت‌هاي مناسب و سودآور را شناسايي كنند.





تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن