تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همسر استاندار شهید گیلان: رسانه‌های آمریکایی امام (ره) را انسانی باصلابت می‌دانستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همسر استاندار شهید گیلان:
رسانه‌های آمریکایی امام (ره) را انسانی باصلابت می‌دانستند
همسر استاندار شهید گیلان گفت: انتخابات سال 58 بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آمریکایی داشت، به طوری که آنها امام (ره) را انسانی با چشمانی پرنفوذ و باصلابت می‌دانستند که تن صدایش هرگز از زمانی که وارد ایران شده بودند عوض نشد.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های آمریکایی امام (ره) را انسانی باصلابت می‌دانستند



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمیده دانش‌کاظمی عصر امروز در مراسم جشن انقلاب بهزیستی گیلان با یادآوری خاطرات خود با شهید انصاری در قبل از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از سال 52 تا 57 برای ادامه تحصیل به همراه شهید انصاری به آمریکا رفتیم و شهید انصاری در مقطع دکترا در دو رشته صنایع و ریاضی تحصیل می‌کردند و بنده در رشته‌های مهندسی ساختمان و ریاضی ادامه تحصیل دادم. وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سال 58 در رسانه‌های آمریکایی بازتاب گسترده‌ای داشت، افزود: اخبار آمریکا امام (ره) را انسانی با چشمانی پرنفوذ و با صلابت می‌نامیدند و عنوان می‌کردند هنگامی که در بهمن 57 آیت‌الله خمینی (ره) وارد ایران شد تن صدایش هیچ‌گاه عوض نشد. همسر شهید انصاری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها شهادت را کار احمقانه‌ای می‌دانستند و گاهی درباره امام خمینی (ره) به بحث با بنده می‌پرداختند، افزود: اساتید دانشگاه در آمریکا درصدد تغییر تفکرات ما درباره اسلام و امام خمینی (ره) بودند. دانش‌کاظمی ادامه داد: شهید انصاری در زمان انقلاب از امام (ره) پرسیدند تکلیف دانشجویان ایرانی در خارج از کشور چیست و امام خمینی (ره) فرمودند دانشجویانی که در حال اتمام تحصیلات هستند به ایران نیایند زیرا ما به انسان‌های متخصص نیاز داریم. وی شهید انصاری را دلباخته امام راحل عنوان کرد و افزود: همسرم امام (ره) را به گونه‌ای برایم تجسم کرد که ایشان را به عنوان مرجع تقلید یعنی مجتهد اعلم و افضل برگزیدم.
استاد دانشگاه الزهرا (س) مهربان و متواضع بودن را از خصوصیت همسر شهیدش ذکر کرد و یادآور شد: فردی که دستور قتل شهید انصاری را صادر کرده بود مهربان و متواضع بودن را از ویژگی‌های شهید انصاری معرفی می‌کرد به طوری که به دلیل روحانی بودن وی در گذشته به او احترام می‌گذاشت و دلیل این احترام را لباس گذشته او عنوان می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمن ادعا می‌کند همه گزینه‌ها روی میز است اما به لحاظ نظامی کاری از پیش نبرده‌ است، تصریح کرد: آنها به محبت ما نسبت به اهل بیت (ع) واقف هستند.
دانش‌کاظمی وارد کردن ماهواره در زندگی ایرانیان را توطئه دشمنان دانست و گفت: اگر امام زمان (عج) ظهور کنند پاسخی در مقابل تفکرات و ذهن‌هایی که مخاطب ماهواره قرار گرفته‌اند برای ایشان نداریم. وی با تأکید بر اینکه غربی‌ها اعتقاد دارند ایرانیان از روی فکر و ذهن کار می‌کنند، یادآور شد: غربی‌ها از روی برنامه عمل می‌کنند.
همسر استاندار شهید گیلان با بیان اینکه غربی‌ها درباره مسایل مختلف از جمله ماهواره به شدت با برنامه کار می‌کنند، متذکر شد: غربی‌ها برای بی‌اهمیت‌ترین موضوع نیز برنامه دارند. انتهای پیام/2300/ذ30

93/11/15 - 22:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن