تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818936973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند:کي‌روش بايد از ما سوال کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمالوند:کی‌روش باید از ما سوال کند
سرمربي گسترش فولاد در مورد شرايط کلي تيمش و بحث داغ اين روزها يعني رفتن و ماندن کارلوس کي روش گفت و گويي انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در مورد شرایط گسترش گفت: به نظر من در نیم فصل دوم گسترش متفاوت شده و در بازی اول مقابل سایپا این مساله کاملا نمودار بود. منتها در این بازی بخت و شانس با ما یار نبود، علاوه بر 2 گلی که زدیم 5، 6 موقعیت داشتیم از آن طرف بازیکنمان اخراج شد اما مطمئن باشید در همه بازی ها این اتفاق نمی افتد. انشاالله با این روندی که جلو می رویم هفته به هفته بهتر می شویم.

او در مورد بازیکنان که از دست دادند و جایگزین های آنها ادامه داد: هدف ما این است که گسترش را در لیگ نگه داریم و انشاالله برای سال بعد برنامه ریزی کنیم. با توجه به اینکه نیم فصل دستمان باز نبود که بازیکنانی که دلخواه است جذب کنیم اما با توجه به شرایطی که داشتیم از این بازیکنانی که گرفته ایم راضی هستیم. اگر گسترش در لیگ بماند که انشاالله می ماند سال بعد برنامه ریزی مدون و دقیقی انجام می دهم تا انشاالله بتوانیم سهمیه را کسب کنیم. به هر صورت تیم مان خصوصی است و مالک باشگاه در این وضعیت اقتصادی خیلی خرج می کند و مشکلات زیادی را تحمل کرده و زیبنده نیست که ما نتایج خوبی نگیریم.

سرمربی این تیم تبریزی در مورد با ثبات ترین تیم لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من با ثبات ترین تیم لیگ نفت تهران است. علتش هم این است که آقایان گل محمدی، فرکی و منصوریان در این تیم نتیجه گرفته اند و این نشان می دهد که سیستم این تیم درست شکل گرفته و بعد از آن سپاهان که ثبات خود را همیشه ثابت کرده.

کمالوند در مورد ماندگار شدن یا استعفای کی روش از سرمربیگری تیم ملی گفت: من نظرم این است که آقای کی روش باید بماند، هر مربی خارجی دیگری را هم که بیاوریم 5، 6 سال دیگر طول می کشد تا به وضعیت فعلی کی روش برسد. تازه اگر خیلی زرنگ باشد ولی اگر کی روش پاسخگو نباشد و هر کاری که دوست دارد انجام بدهد درست نیست. چرا آقایان قلعه نویی و درخشان نباید در مورد تیم ملی نظر بدهند؟ برای مثال من مربی تیمی هستم حتی هوادار حق دارد از من بپرسد چرا تیم باخت. همه حق دارند راجع به فوتبال سوال کنند.

سرمربی گسترش در مورد سیستم دفاعی تیم ملی در پایان افزود: در مورد سیستم دفاعی تیم ملی هم باید بگویم که این سیستم در خیلی جاها جواب می دهد تیم کی روش هم به جز بازی مقابل عراق خوب کار کرد. ولی باید در یک مقاطعی حفظ توپ کنیم، سرعت بدهیم و توانایی حمله داشته باشیم اینکه فقط بخواهیم دفاع کنیم زیبنده تیم ملی نیست. به هر صورت بازی ایران ـ آرژانتین با بازی ایران مقابل عراق متفاوت است. آقای کی روش باید جلسه بگذارد الان من مربی تیم لیگ برتر هستیم به شخصه چند بار آقای کی روش را دیده ام. باید کی روش از ما سوال کند بگوید در باشگاهتان چکار می کنید ولی در مجموع حضور کی روش به نفع ایران است، او یکسری ویژگی هایی دارد، او روحیه جنگندگی را به تیم های القا کرده، با بازیکن سالاری برخورده کرده، شهامتی که کی روش به تیم ملی داده خیلی مهم است، تیم ملی به یک نظم و تاکتیک خاصی رسیده است. وقتی ضعف هایش را می بینیم باید نقاط قوتش را هم ببینیم.



1393/11/15 09:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن