تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت مسکن، مهمترين دغدغه مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۱۵ب.ظ)
قيمت مسکن، مهمترين دغدغه مردم معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي در دفتر خود پاسخگوي تماس‌هاي مستقيم تلفني مردم در حوزه مسکن و ساختمان بود.
به گزارش خبرگزاري موج، حامد مظاهريان، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، درباره برنامه پاسخگويي‌ به تماس‌هاي تلفني شهروندان به مناسبت دهه فجر گفت: شهروندان در زمينه‌هاي متعدد سوالاتي را مطرح کردند، از قيمت مسکن و پيش‌بيني قيمت‌ها در سال آينده گرفته تا مباحث مرتبط با نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان، اما؛ بيشترين نگراني آنان مربوط به قيمت مسکن بود.
وي ادامه داد: بخشي از اين تماس‌هاي تلفني از شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها بود، در اين تماس‌ها مشخص شد مسوولان برخي از استان‌ها از دستورات وزير راه و شهرسازي تمکين نمي‌کنند و همين موضوع بهانه‌اي براي نظارت بيشتر بر اين استان‌ها شد تا نظرات دکتر آخوندي عملياتي و اجرايي شود.
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌که عده‌اي از مردم به عنوان خريدار تماس گرفتند تا از تغييرات قيمتي سال آينده برآوردي داشته باشند، افزود: برخي سازندگان هم با معاونت مسکن و ساختمان تماس گرفتند و سوالاتي را درباره سرمايه‌گذاري در اين حوزه مطرح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن