تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرام آرام از صحنه خارج مي شويم/ لزوم حضور سينماگران جوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۵۸ب.ظ)
آرام آرام از صحنه خارج مي شويم/ لزوم حضور سينماگران جوان تهيه کننده فيلم «چهارشنبه، ۱۹ ارديبهشت» گفت: فيلمسازان هم نسل من از صحنه سينما آرام آرام خارج مي شوند و بايد به حضور جوانان در اين عرصه بها دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست رسانه اي فيلم سينمايي «چهارشنبه ،۱۹ ارديبهشت» با حضور وحيد جليلوند، کارگردان، نويسنده و بازيگر فيلم، محمد حسين لطيفي و علي جليلوند، تهيه کنندگان، علي زرنگار و حسين مهکام، نويسندگان فيلمنامه و نيکي کريمي، برزو ارجمند، شاهرخ فروتنيان، سحر احمدپور، ميلاد يزداني، از بازيگران اين اثر سينمايي، در برج ميلاد برگزار شد.
در ابتداي نشست وحيد جليلوند گفت: از اينکه فيلم «چهارشنبه، ۱۹ ارديبهشت» را پس از نظاره، تشويق کرديد، از شما سپاسگزارم، اين فيلم محصول تلاش همه افراد گروه بود و به دنبال معني واقعي مولف بوديم و حالا فکر مي کنم تمام اين کار و همه افرادي که در آن حضور داشتند، مولف بودند.
نيکي کريمي از بازيگران «چهارشنبه، ۱۹ ارديبهشت» با گراميداشت ياد انوشيروان ارجمند گفت: فيلمنامه خوب، کمياب است و «چهارشنبه، ۱۹ ارديبهشت» فيلمنامه خوبي داشت؛ با مطالعه اين فيلمنامه دريافتم که اتفاق هاي خوبي پس از توليد اين اثر سينمايي رخ مي دهد، فيلمنامه بخشي از کار است و علاوه بر اين، شور و شوق و انرژي کارگردان از اهميت بسزايي برخوردار است.
محمد حسين لطيفي، تهيه کننده فيلم، هم با اشاره به اينکه بار اصلي فيلم بر دوش کارگردان بوده، گفت: من از کار کردن با اين گروه پر انرژي لذت بردم و علاقه مندي گروه برايم مورد توجه بود.
وي يادآور شد: کساني که بعد از سال ها فعاليت در سينما نشان دادند توانايي برقراري ارتباط خوب با مردم دارد بايد فعاليت هاي تازه اي را شروع کنند.
اين تهيه کننده سينما تاکيد کرد: قبول کنيم آرام آرام از صحنه دور مي شويم تا جوانان وارد صحنه شوند و پرچم سينماي ايران را بالا نگه دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن