تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايش مستند زندگي پنهان در برج ميلاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰ب.ظ)
نمايش مستند زندگي پنهان در برج ميلاد کارگردان مستند زندگي پنهان گفت: سال هاي گذشته مخاطبان فيلم هاي سينمايي را رها نمي کردند تا مستند بينند، اما؛ امسال با پخش مستند ها در سالن اصلي مخاطبان به راحتي مي توانند فيلم هاي مستند را هم بينند.
به گزارش خبرگزاري موج، دلاور دوستانيان پس از نمايش فيلم مستند خود با نام زندگي پنهان در سالن اصلي برج ميلاد، درباره اينکه، فيلم داراي چه ويژگي‌اي بود که در بخش فيلم‌هاي مستند پذيرفته شد؟ گفت: احساس کردم جاي خالي مستندهايي درباره حشرات، در ايران خالي است و مي‌خواستم از ديد آفرينش نگاهي به زندگي حشرات در طبيعت داشته باشم و سعي کردم تا مستندي متفاوت بسازم.
دوستانيان درباره مدت‌زمان صرف شده براي ساخت اين مستند، يادآور: از فرودين تا خردادماه ۹۳ فيلمبرداري اين اثر سينمايي به طول انجاميد، در مدت‌زمان سه‌هفته‌اي متوجه شدم که چه مدت‌زماني وقت براي فيلمبرداري از اين حشرات لازم است.
وي با توجه به انتخاب موضوعي سخت براي مستند خود اظهار کرد: روزي که خواستم فيلم‌سازي کنم، به دنبال شگفت‌زده کردن بينندگان و مخاطبان کارهايم بودم، به همين دليل انجام کارهاي سخت را چه در مستند و چه در داستان دوست داشتم.
دوستانيان درباره نبود دوربين‌هاي حرفه‌اي براي فيلمبرداري از حشرات در ايران گفت: دوربين‌هاي حرفه‌اي براي انجام اين مهم در ايران نبود و من در موقعيتي از کار مانده بودم که بايد چه‌کار کنم اما به دليل سابقه ۳۰ ساله عکاسي و آشنايي با ساختار لنز، با خريد لنزهاي آنالوگ که مربوط به ۴۰ يا ۵۰ سال پيش است، بعد از چندين ماه آزمايش توانستم چندين لنز بسازم که بتوانم فيلمبرداري از حشرات را انجام دهم.
وي درباره نمايش فيلم‌هاي مستند در جشنواره فيلم فجر گفت: نمايش فيلم‌هاي مستند در جشنواره فيلم‌هاي فجر خوب است؛ اهالي رسانه به‌خوبي مي‌تواند کار مستند را نقد کند و نظر خودشان را درباره فيلم بيان کنند از اين‌رو نمايش اين آثار در جشنواره فجر از اهميت بسياري برخوردار است.
اين مستندساز درباره پخش مستندهاي بلند در سالن اصلي برج ميلاد و در ميان فيلم‌هاي بلند جشنواره فيلم فجر گفت: در سال‌هاي گذشته بخش‌هاي مستند در سالن جنبي جشنواره برگزار و اين مهم باعث مي‌شد مخاطبان به تماشاي آثار مستند ننشينند، اما؛ پخش فيلم‌هاي مستند در سالن اصلي جشنواره امکان ديده شدن اين آثار را فراهم مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن