تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور خبرنگاران متخصص درحوزه سلامت امري ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱ب.ظ)
در نشست با خبرنگاران رسانه هاي گروهي: حضور خبرنگاران متخصص درحوزه سلامت امري ضروري است دهها پروژه بزرگ بهداشتي و درماني اجرا شده از سوي دانشگاه علوم پزشکي مازندران با بيش از يکهزار ميليارد ريال هزينه همزمان با دهه فجر امسال مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر جان بابايي رييس دانشگاه علوم پزشکي مازندران در نشست با خبرنگاران رسانه هاي گروهي با ارائه گزارشي از پروژه هاي دهه فجر اظهار داشت: اورژانس قلب ساري در 3 طبقه و 70 تخت ويژه با پنج و نيم ميليارد تومان هزينه عمراني و چهار و نيم ميليارد تومان هزينه تجهيزاتي آماده شده است.
وي از افتتاح اورژانس سوختگي بيمارستان زارع ساري با يک و نيم ميليارد تومان و يک ميليارد تومان تجهيزات خبر داد و گفت: کلنيک دندانپزشکي باغبان، با دو و نيم ميليارد تومان هزينه احداث و تجهيز شده وبراي احداث ساختمان دانشکده دندانپزشکي ساري يک ميليارد تومان هزينه شده و نياز به سه ميليارد تومان ديگر داريم.
دکتر جان بابايي از احداث مرکز بهداشتي درماني شبانه روزي سورک با يک و نيم ميليارد تومان هزينه ساخت توسط خير آقاي آشوري و يک ونيم ميليارد هزينه تجهيزات از سوي دانشگاه خبر داد و افزود: علاوه بر اين همسو با اجراي طرح جشن بزرگ خانه هاي بهداشت در کشور، ساخت، تجهيز و راه اندازي 150 خانه بهداشت در مازندران در دست اجراست که تاکنون 130 خانه بهداشت تکميل شده و ازاين حيث در کشور داراي رتبه دوم هستيم.
رييس دانشگاه اضافه کرد: بيمارستان امام خميني آمل با 217 تخت ازمهم ترين پروژه هاي آماده افتتاح دانشگاه علوم پزشکي مازندران است که براي ساخت و تجهيز آن بيش از 400 ميليارد ريال هزينه شده است.
وي با اشاره به ساخت، تجهيز و راه اندازي 3 دستگاه سي تي اسکن در بيمارستان هاي بوعلي سيناي ساري، امام خميني ره و رازي قائمشهر اظهار داشت: کلنيک ام اس بيمارستان بوعلي سينا ساري با توجه به وجود 2 هزار بيمار ام اس، در دهه فجر راه اندازي مي شود.
دکتر جان بابايي با ذکر اين نکته که براي پروژه هاي اجرا شده در بيمارستان آموزشي امام خميني (ره) ساري شامل تکميل و تجهيز ريکاوري و پايون ، توسعه و تجهيز بخش داخلي و توسعه و تجهيز بخش آي سي يو حدود 35 ميليارد ريال هزينه شده است گفت: سي تي اسکن بيمارستان امام خميني (ره) نوربا 32 ميليارد ريال هزينه ساخت و تجهيز شده است.
رييس دانشگاه خاطر نشان کرد: شهرستان چالوس نيز در دهه فجر امسال شاهد افتتاح دو طرح بهداشتي و درماني شامل ساخت ، تجهيز و راه اندازي ساختمان مرکز پيام غرب استان مازندران و مرکز بهداشتي درماني شماره 2 با شش ميليارد ريال هزينه مي باشد.
وي ساخت، تجهيز و راندازي ساختمان پايگاه جاده اي اورژانس 115 طوسکلا شهرستان نکا با دو ميليارد ريال اعتبار و مرکز بهداشتي درماني سرحمام شهرستان بابلسر با چهار ميليارد ريال اعتبار و راه اندازي 4 تخت دياليز در کلاردشت را از ديگر پروژه هاي آماده افتتاح دانشگاه علوم پزشکي مازندران براي دهه فجر عنوان کرد.
دراين نشست مطبوعاتي که با حضور نمايندگان رسانه هاي گروهي استان در تالار قلم دانشگاه علوم پزشکي مازندران برگزار شد دکتر سلطان تويه مسئول روابط عمومي دانشگاه با اظهار به اينکه مردم داراي حق کسب اطلاعات و دانستن واقعيتهاي جامعه هستند گفت: دستيابي مردم به حق آگاهي نسبت به وظايفي که به عهده سازمانهاست از اهميت بالايي برخوردار است و توجه رسانه ها به اين موضوع به مردم کمک مي کند.
دکتر سلطان تويه ضمن مهم برشمردن وظيفه رسانه ها در عقلايي ساختن افکار عمومي و گرايش جامعه به خردورزي، انديشه نقاد و منطقي، بر حضور خبرنگاران متخصص در حوزه سلامت تاکيد کرد و افزود: همکاري مطلوب سازمانها با رسانه ها در راستاي اطلاع رساني صحيح و کامل با هدف افزايش آگاهي عمومي، انعکاس واقعي رخدادها و اخبار و انتقال انتظارات مردم به مسؤولين همراه با رعايت اصول اخلاقي و شرافت حرفه اي از اصول ايده آل در اين حرفه است.
وي همچنين برگزاري نشست هاي مطبوعاتي مستمر با رسانه ها را از برنامه هاي کاري خويش عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن