تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802196229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش مشکل معیشتی کارگران/ دولت باید رفاه قشر زحمتکش را تأمین کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


کارگر نمونه کشوری؛
افزایش مشکل معیشتی کارگران/ دولت باید رفاه قشر زحمتکش را تأمین کند
کارگر زن نمونه کشوری با تأکید بر اینکه توجه به معیشت کارگران و تأمین هزینه‌ بهداشتی درمانی آنان بخشی از مشکل آنان را برطرف خواهد کرد، گفت: همه کارگران که قشر زحمتکش جامعه را تشکیل می‌دهند، با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، اشرف مبعث زمانی کارگر زن نمونه کشوری که 4 ماه پیش بازنشسته شده در گفت‌وگویی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به مشکلات جامعه زحمتکش کارگری از جمله معیشت، بهداشت و درمان، پوشاک و سایر حداقل‌های زندگی پرداخت و اظهار داشت: محیط کار برای کارگران بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و مشاغل صنعتی مشکلات بسیار بیشتری دارد.

وی افزود: مشکلات معیشتی کارگران از یک طرف و سختی کار از طرف دیگر جامعه زحمتکش کارگر را با سختی‌هایی مواجه کرده است، بنابراین هر چه دولت به این جامعه کمک کند، منشأ خیر و برکاتی خواهد بود.

مبعث‌ زمانی با تأکید بر اینکه کارگران زحمتکش چرخ‌های صنعت و تولید را می‌چرخانند، گفت: بر اساس محاسباتی که انجام شده، حداقل دستمزد فعلی کفاف زندگی یک کارگر در خانواده 4 نفره را نمی‌دهد.

این کارگر نمونه کشوری افزود: اگر کارگر مسکن نداشته باشد، قطعاً هزینه مسکن به زندگی اضافه می‌شود و در کنار آن هزینه‌هایی همچون خوراک، پوشاک و درمان به آن اضافه می‌شود که البته این موارد جزء استانداردهای حداقل زندگی یک فرد است.

وی گفت: اکنون نهادها و مجامع کارگری مختلفی حضور دارند که مشکلات را به گوش مسئولان می‌رساند و دولت به خوبی می‌داند که یک کارگر در خانواده 4 نفره با چه مشکلات عدیده‌ای مواجه است، بنابراین نباید به سادگی از کنار مشکلات این جامعه گذشت.

وی که هم اکنون بازنشسته شده و پیش از این در یکی از شرکت‌های صنعتی به عنوان سرپرست کارگاه مشغول به کار بوده درباره لزوم توجه به پتانسیل‌های نخبگان گفت: دولت باید از افرادی که نخبه هستند، حمایت کند و کارگاه‌هایی را در اختیار  آنان قرار دهد، اما اکنون بنده به عنوان نفر اول نمونه کشوری در جمع کارگران پس از 4 ماه بازنشستگی همچنان خانه‌نشین هستم.

مبعث زمانی درباره مشکلات نخبگان در کشور تأکید کرد: نخبگان و  افرادی که صاحب سبک و خلاقیت هستند، به راحتی می‌توانند کار آفرینی کرده و به تولید رونق بخشند، اما زمانی که رفتار دولت در مقابل افراد نخبه را می‌بینم، واقعاً دلسرد شده و غبطه می‌خورم.

وی گفت: در شرکت موتوژن بدون هیچ هزینه‌ای خط تولید موتور تک‌فاز را راه‌اندازی کردم که اکنون به مقاصد صادراتی ارسال می‌شود؛ این کار منجر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال در شرکت شد.

این کارگر نمونه کشوری از دولت درخواست کرد که به مسئله نخبگان که ارزش‌های نظام هستند، بیشتر توجه کرده و از پتانسیل‌های آنان در صنایع مختلف و کارگاه‌های تولیدی استفاده کنند./فارس/110



۱۲/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن