تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجديد ميثاق مسوولان سازمان حج و زيارت با آرمان هاي امام راحل (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۵ب.ظ)
تجديد ميثاق مسوولان سازمان حج و زيارت با آرمان هاي امام راحل (ره) رئيس سازمان حج و زيارت به همراه ديگر مسؤولين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پيش از ظهر امروز (شنبه) با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره)، با آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسؤولين و جمعي از کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه صبح امروز شنبه ۱۱ بهمن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامي در حرم مطهر بنيانگذار انقلاب اسلامي با آرمان‌هاي امام خميني(ره) تجديد ميثاق کردند.
سعيد اوحدي، رئيس سازمان حج و زيارت، حسين نوش آبادي معاون حقوقي پارلماني و امور استان‌ها، حجت الاسلام ارباب سليماني دبير ستاد عالي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، حجت‌الاسلام حشمتي معاون قرآن و عترت، علي مرادخاني معاون امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ سيد عباس صالحي معاون فرهنگي وزارت ارشاد و همچنين حسين انتظامي معاون مطبوعاتي از جمله معاونين و مديران ارشد اين وزارتخانه در مراسم امروز تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام (ره) بودند.
گفتني است، علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين مراسم غايب بود که بابک دربيکي رئيس مرکز روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين باره گفت: آقاي جنتي دو روز پيش در مراسمي با حضور هيأت دولت، با آرمان‌هاي امام راحل(ره) تجديد ميثاق کردند اما امروز به دليل جلسه کاري مهمي که پيش آمد، نتوانستند در اين برنامه حضور پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن