تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت علی انسانی از نیروگاه نطنز


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
روایت علی انسانی از نیروگاه نطنز
روایت علی انسانی از نیروگاه نطنز علی انسانی از شاعران و مداحان کشور گفت: در نیروگاه نطنز می‌خواستم برنامه را آغاز کنم، فکر می‌کردم آشنا با عزاداری و هیاتی نباشند چون می‌گفتیم از اروپا آمده و اهل توسل نیستند، اما خیلی لذت بردم وقتی دیدم اهل گریه و توسل هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی انسانی از مداحان و شاعران آئینی کشورمان به بازدید خود از منطقه نظنز اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته‌های گذشته بازدیدی از منطقه با عظمت نطنز داشتم، این جوانان و منطقه باعث افتخار و مباهات است که این عظمت گفتنی نیست، پس از بازدید مجلس روضه‌ای هم در انجا برپا شده بود.

وی در ادامه به فارس گفت: وقتی می‌خواستم برنامه را آغاز کنم، دیدم صدها نفر آمده‌اند، فکر می‌کردم آشنا با عزاداری و هیاتی نباشند چون می‌گفتیم از اروپا آمده و اهل توسل نیستند، اما خیلی لذت بردم وقتی دیدم اهل گریه و توسل هستند؛ از آن روز و به خود بالیدم.

انسانی اضافه کرد: وقتی از مجلس بیرون آمدم دیدم با این فکرها و مغزهایی که دنیا را با تعجب واداشته چرا خوراک مسموم برای شناخت اهل بیت باید به آنها بدهیم، و الان در این فرصت کم عرض می‌کنم اگر در ادبیات قدم می زنید می‌دانید که شعر و سروده‌هایی هستند که جان ندارد و مثل میلیاردها بیت خیلی زود کنار گذاشته می شوند، اما در مقابل می‌بینیم که 5 بیت طبیب اصفهانی، 12 بند محتشم مانده و...ماندگاری ها خواندنی است.

وی در پایان به اهالی رسانه توصیه کرد: اگر در وادی ادبیات کوشا هستید، بدانید برخی آثار قوت ادبی ندارد و نمی‌ماند، اما این سروده‌ها تحریف و تخریب است، اگر ابیاتی که من اخیرا برای حضرت رقیه شنیدم و نمی دانم کدام خوش انصافی گفته است بشنوید متوجه خواهید شد که فاتحه کلامش را باید از ابتدا خواند... گیسو سوخته بچه کشیدن دارد....نان خشک از کف بازار جویدن دارد..؛ این یک مشت نمونه خروار است، پس اگر می‌توانید ادبیات فاخر را حمایت کنید، قدم محکم بردارید اقدام باید با اقدام توام باشد.



93/11/10 - 17:22 - 2015-1-30 17:22:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن