تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: همایش پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار شد


همایش دانش آموزی پانزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان ایست ! آب نیست با حضور نماینده وزارت نیرو، جمعی از مسوولین استانی و ۸۰۰ دانش آموز در مشهد برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایرنا ، قائم مقام مدیر روابط عمومی وزارت نیرو در این همایش گفت : مشکل کمبود آب جز با فرهنک سازی و مدیریت مصرف قابل حل نیست  .
مریم مقدم افزود: در فرایند نهادینه سازی فرهنک مدیریت مصرف ، آموزش و پرورش می تواند با آگاه سازی دانش آموزان بزرگترین قدم را بردارد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان پیام آوران مصرف بهینه آب در جامعه هستند،اظهار کرد: روابط عمومی وزارت نیرو موضوع آموزش دانش آموزان را با جدیت پیگیری می کند.
مقدم ادامه داد: جنک آب در راه است و باید با اگاهی بخشی وسیع در کشور آحاد مردم را با مدیریت مصرف آب آشنا کرد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نیز در این همایش گفت : این استان از نظر تامین منابع آب بدترین شرایط را در کشور دارد و هم اکنون با بیش از یک میلیارد متر مکعب کسری مخازن آب زیرزمینی در این استان روبرو هستیم .
محمد حسین جعفری با بیان اینکه 90 درصد منابع آب استان در بخش کشاورزی مصرف می شود، اظهار کرد: از 36 دشت استان 33 دشت در وضعیت بحرانی و فوق بحرانی قرار دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت : طبق آمار سالانه شاهد افت 150 میلیون متر مکعبی آبهای زیرزمینی در مشهد هستیم  .
سید جواد حسینی افزود: در مدارس استان اقدامات مختلف برای نهادینه کردن الگوی مصرف آب انجام شده و یک میلیون و 200  هزار دانش آموز در قالب مسابقات مختلف با مقوله مدیریت مصرف آب آشنا شده اند .
وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد از عوامل دخیل در سلامت انسان به نوع سبک زندگی مرتبط است ، اظهار کرد: الگوی صحیح مصرف از مهمترین شاخص های سبک زندگی می باشد.
 
 


چهار شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن