تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد لزوم شتاب در اجرای جاده چم سرخ - دهلران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
لزوم شتاب در اجرای جاده چم سرخ - دهلران
عملیات اجرایی جاده چمسرخ بعد از گذشت 11 سال به همت دولت تدبیر و امید شتاب گرفت.

خبرگزاری فارس: لزوم شتاب در اجرای جاده چم سرخ - دهلران



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این روزها با تلاش و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان، نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دهلران عملیات اجرایی جاده چمسرخ شتاب گرفته است.
جاده چمسرخ 11 سال است که شروع به کار کرده است اما تا کنون آنچنان که باید و شاید پیشرفت نداشته و این امر موجب شده تا در دولت تدبیر و امید، مدیریت ارشد استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دهلران با دقت بیشتر روند اجرای این پروژه را دنبال کنند.
این پروژه نقش اساسی در خارج کردن بخش زرین اباد و سراب میمه از بن‌بست دارد و از طرفی نقش مهمی در کاهش نقاط حادثه خیز، استهلاک، کاهش مسافت از دهلران به زرین آباد و تردد آسان واز همه مهمتر اتصال استان ایلام به استان خوزستان دارد.
با وجود شروع این پروژه در سال 83 اما تا کنون فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. جاده چمسرخ 63 کیلومتر طول دارد که در دو قطعه عملیات اجرایی آن این روزها از طریق قرارگاه خاتم شروع شده است.
قطعه اول این مسیر از زرین اباد به سمت دهلران به طول 23 کیلومتر و قطعه دوم از سمت دهلران به زرین اباد به طول 40 کیلومتر است.
با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تلاش‌های همه جانبه برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه آغاز شد و این روزها قرار گاه خاتم در 7 جبهه کاری مشغول فعالیت در این مسیر است که روند پیشرفت آن نیز مناسب و توانسته 17 درصد دیگر به پیشرفت فیزیکی این پروژه بیافزاید.
فرماندار دهلران نیز این روزها هم از مسیر دهلران و هم از مسیر زرین آباد روند پیشرفت پروژه را رصد می‌کند و ظرف 15 روز گذشته دو بار از این مسیر بازید داشته است و پیگیری‌های لازم برای تسریع در عملیات اجرایی را دنبال
می‌کند.
امیدعلی سبزی فرماندار دهلران در بازدید از این جاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: با پیگیری‌های مدیریت ارشد استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
هم اکنون 28 کیلومتر ازجاده چمسرخ به قرار گاه خاتم واگذار شده و این قرارگاه نیز مشغول فعالیت است.
وی با اشاره به پیشرفت 17 درصدی در مسیر واگذار شده به قرار گاه خاتم گفت: کل مسیر جاده چمسرخ هم اکنون با پیشرفت 37 درصد در حال اجراست.
وی از 9 میلیون متر مکعب عملیات خاکی در این مسیر 28 کیلومتری خبرداد و اظهار داشت: از مسیر 63 کیلومتری جاده چمسرخ تا کنون 8 کیلومتر آسفالت، 12 کیلومتر در مرحله بیس و مابقی در مرحله خاک برداری است.
فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد و گفت: باید با جدیت و برنامه ریزی و استفاده از امکانات و تجهیزات قرار گاه روند عملیات اجرایی سرعت بیشتری داشته باشد.
سبزی با اشاره به عقب ماندگی پروژه از برنامه زمانبندی ادامه داد:باید روند پیشرفت فیزیکی پروژه بصورت ماهانه ارایه شود تا موانع و مشکلات پیگیری و دنبال شوند.
وی با اشاره به اهمیت این جاده و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان گفت:در راستای تسریع در عملیات اجرایی جلسه‌ای با مدیر پروژه و پیمانکار ان از ضروریات است. انتهای پیام/2246/خ

93/11/08 - 14:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن