تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805161004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه نکات و راه حل تازه براي پيشبرد مذاکرات از سوي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۲۸ب.ظ)
افخم خبر داد؛ ارائه نکات و راه حل تازه براي پيشبرد مذاکرات از سوي ايران سخنگوي وزارت خارجه کشورمان ابراز اميدواري کرد که طرف‌هاي مذاکراتي بيشتر به نکات ارائه شده از سوي تيم ايراني توجه کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مرضيه افخم سخنگوي دستگاه ديپلماسي امروز (چهارشنبه) در نشست هفتگي با خبرنگاران در خصوص پيام مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و آمريکاي شمالي گفت: اين پيام وجه ديگري از ديپلماسي ايران بود و وزارت خارجه نيز کمک به انتشار اين پيام را در دستور کار دارد. ما با تماس‌ها و برگزاري سمينار و ميزگرد براي باز کردن و روشنگري ديدگاه‌هاي جهان اسلام نسبت به مسائل مهم جامعه بشري و مسائلي که تأثيرات زيادي بر صلح و امنيت دارند استفاده خواهيم کرد.

در خصوص شهادت سردار ايراني به سفارت سوئيس نامه ارسال کرديم
افخم درباره پيام ايران به آمريکا در خصوص شهادت سردار الله دادي گفت که نامه‌اي در اين خصوص به سفارت سوئيس در تهران به عنوان حافظ منافع آمريکا در ايران داده شده است. وي عنوان کرد: اقدامات ديپلماتيک را از طريق مجاري ديپلماتيک در دنيا پيگيري مي‌کنيم.

رويکرد امنيتي جاري در بحرين به نفع ملت و دولت بحرين نيست
افخم در خصوص اعلام محاکمه شيخ سلمان اظهار کرد: ما بازداشت‌هاي معترضان در بحرين که چندين بار اتفاق افتاده و اين امر تداوم دارد را محکوم مي‌کنيم. تداوم بازداشت شيخ سلمان و عدم فعاليت جمعيت منتسب به وي در اين کشور قابل پذيرش نيست و اميدواريم دولت بحرين با انعطاف بيشتر نسبت به اين موضوعات برخورد و امکان گفت‌وگوي سياسي در بحرين را فراهم کند. رويکرد امنيتي جاري در بحرين به نفع ملت و دولت بحرين نيست و هر زمان از اين رويکرد بازگردند به نفع آنهاست. بهتر است مسئولان بحرين صداي معترضان را بشنوند و به اين صداها و درخواست‌ها پاسخ دهند.

رايزني بين هيات مذاکره کننده و مجلس
وي در خصوص طرح افزايش ميزان غني‌سازي که در پارلمان کشورمان در حال بررسي است، گفت:‌ گفت‌وگوهاي فشرده و جلسات بحث و تبادل نظر با نمايندگان مجلس داريم که از ابتداي مذاکرات بوده است. هم به دليل جايگاه مجلس و هم به دليل ظرفيتي که آنها دارند و نيز نقدها و سوالاتي که نسبت به روند مذاکرات دارند، اين ارتباطات وجود دارد. طي 10 روز گذشته نيز هيأت مذاکره کننده جلسات موردي با برخي افراد داشته و جلسات کاري را با برخي افراد برگزار کردند تا بتوانيم نسبت به پيشرفت مذاکرات و روندي که جاري است نمايندگان محترم را قانع کرده و آن بخش از اطلاع‌رساني لازم براي نمايندگان را در اختيار آنها قرار دهيم.

تحولات يمن را به دقت دنبال مي‌کنيم
تحولات را دنبال مي‌کنيم و مراقب روندها هستيم و با حساسيت اوضاع را دنبال مي‌کنيم. در عين حال مواضع خود را اعلام کرده‌ايم که خواهان پايبندي همه طرف‌ها به موافقتنامه صلح هستيم و معتقديم چنانچه اين موافقتنامه اجرا شود راهي است براي خروج از بحران جاري و معتقديم که همه طرف‌ها بايد نسبت به توافقنامه پايبند باشند که در آن صورت اين روند سياسي مي‌تواند به ملت يمن کمک کند.

مذاکرات معاونان ظريف فردا در استانبول
سخنگوي وزارت خارجه کشورمان در خصوص اظهارات ظريف درباره نزديک بودن توافق هسته‌اي و نيز مذاکرات فرداي معاونان ايران و نمايندگان سه کشور اروپايي در 1+5 در استانبول گفت: فردا معاونان در استانبول مذاکرات يک روزه‌اي را خواهند داشت که شامل مذاکرات جمعي و ديدارهاي جداگانه با معاونان اروپايي در استانبول است.
وي ادامه داد:‌ جمهوري اسلامي ايران تأکيد دارد که هر چه سريعتر مي‌خواهد به تفاهم برسد، اما نه تفاهم به هر قيمتي؛ ولي از هر فرصتي براي گفت‌وگو و پيشرفت مذاکرات و کمک به روند جاري استفاده مي‌کند و شاهد بوده‌ايم که طي يک ماه گذشته مذاکرات بسيار فشرده‌اي وجود داشته است و از هر فرصتي براي امکان بررسي روندها و يافتن راه‌حل‌ها براي موضوعات سخت‌تر استفاده شده است.

ارائه نکات و راه حل تازه براي پيشبرد مذاکرات از سوي ايران
سخنگوي وزارت امور خارجه با بيان اينکه گروه‌هاي کارشناسي کاملا فعال هستند و تيم مذاکره‌ کننده ابتکارات و پيشنهاداتي را براي خروج از بخش‌هايي که مذاکرات در آن نقاط متوقف شده ارائه داده، ابراز اميدواري کرد که طرف‌هاي مذاکراتي بيشتر به نکات ارائه شده از سوي تيم ايراني توجه کنند.
افخم ابراز اميدواري کرد که با گفت‌وگوهاي بيشتر به سمت حل و فصل موضوع حرکت کنيم و افزود: گرچه مذاکرات بسيار پيچيده، سخت و حساس است و فاصله‌ بين طرف‌ها اندکي کم شده، اما هنوز نيازمند مذاکره و گفت‌وگو هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن