تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804067844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار نشر معارف رهبری برای گسترش فرهنگ مطالعه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مسئول دفتر نشر معارف مقام معظم رهبری خبر داد؛
ابتکار نشر معارف رهبری برای گسترش فرهنگ مطالعه
مسئول دفتر نشر معارف مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: نشر معارف با تولید کتاب‌های معنوی و ارزشمند همچون قرآن کریم، نهج‌البلاغه و... به قطع جیبی سعی می‌کند تا امکان مطالعه آن برای علاقمندان راحت‌تر فراهم آید.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، عقیل ابراهیم‌زاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل در تشریح عملکرد دفتر نشر معارف مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور اظهار کرد: نشر معارف در تدوین، ‌گردآوری و چاپ خاطرات و زندگی شهدا، جانبازان و بزرگان دینی ورود پیدا کرده و تلاش می‌کند تا این آثار به بهترین شکل انتشار پیدا کند.

وی تصریح کرد: دفتر نشر معارف در تمام دانشگاه‌های کشور فعالیت می‌کند و قدم‌های بزرگی را در جهت فعالیت‌ها و اقدامات تأثیرگذار در حوزه چاپ و نشر آثار ارزشمند فراهم کرده به طوری که 14 هزار جلد کتاب با بیش از 900 ناشر و سه هزار و 800 موضوع را به عنوان بزرگترین دایرة‌المعارف کشوری و استانی فراهم کرده تا امکان تولید و ارائه آثار مطلوب فراهم آید.

مسئول دفتر نشر معارف مقام معظم رهبری با قدردانی از همراهی تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد در فعالیت نشر معارف در استان اردبیل در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان یک دغدغه اساسی برای مقام معظم رهبری گفت:‌ ما در 22 استان کشور دفاتر نشر معارف را راه‌اندازی کردیم و تلاشمان بر این است تا به ازای هر 20 هزار نفر یک کتابخانه تأسیس و راه‌اندازی کنیم.

ابراهیم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود:‌ با توجه به اینکه در استان اردبیل نیمی از سال ایام بیکاری به شمار رفته و بیشترین فصل فراغت وجود دارد ما تلاشمان بر این است تا با شکل دادن کتابخانه‌ها و غرفه‌های فرهنگی بکوشیم تا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در چنین مجموعه‌هایی پر شود.

وی از ارائه بسته‌های فرهنگی در مناطق مرزی به همت نشر معارف خبر داد و بیان کرد: ما علاقمند هستیم به کشورهای همسایه نیز در قالب انتشار و توزیع کتاب‌های متنوع ارائه خدمات کنیم که در این راستا با برخی از نهادها نیز رایزنی‌های لازم انجام شده است.

ابراهیم‌زاده از تلاش برای راه‌اندازی مرکز تخصصی کتاب و گسترش کتاب‌خوانی بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: افزایش حضور در فضای مجازی و اینترنتی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌هاست.

وی برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب را مهم و مؤثر اعلام کرد و گفت: صدا و سیما با تدارک برنامه 90 دقیقه با کتاب سعی دارد تا در کنار بسته‌های فرهنگی تدارک دیده شده مردم را با اهمیت مطالعه بیش از گذشته آشنا کند.

ابراهیم‌زاده به انتشار کتاب‌های تفاسیر، قرآن، نهج‌البلاغه، مفاتیح، دیوان حافظ و رساله عملیه مقام معظم رهبری در قطع جیبی اشاره کرد و افزود: تولید این کتاب‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو شده بطوری که این مجموعه و فعالان فرهنگی به عنوان افسران جنگ نرم تلاش‌شان بر این است تا امکان مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی فراهم آید.

مسئول دفتر نشر معارف مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما با چاپ رساله عملیه مقام معظم رهبری در قطع جیبی سعی کردیم تا بهترین و مؤثرترین احکام اسلامی را از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان کنیم تا امکان رجوع و استفاده از آن فراهم آید.   فارس 115  



۰۵/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن