تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروز با بازی رایانه‌ای عمو نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در آستانه عید نوروز وارد بازار می‌شود؛ نوروز با بازی رایانه‌ای عمو نوروز خبرگزاری پانا: بازی رایانه‌ای˝عمو نوروز: رویای آدم برفی˝ از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در آستانه عید نوروز وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۳ شنبه ۴ بهمن ساعت 13:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،این بازی از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، مرحله تولید را سپری کرده و به زودی روانه بازار می شود.

پروژه بازی "عمونوروز: رویای آدم برفی" در هجده ماه ساخته شده و آماده تکثیر لوح فشرده برای عرضه به بازار است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،تولیدکننده بازی "عمونوروز: رویای آدم برفی" در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازی‌ سکوبازی در سال 1393 شد.


بازی رایانه ای"عمو نوروز: رویای آدم برفی" در سبک سکوبازی (Platformer) ساخته شده و گیم پلی بازی بر اساس توانایی های دو کاراکتر "عمونوروز" و"آدم برفی" طراحی شده در بازی است.


داستان بازی از کلیشه ها فاصله گرفته و بازیکن را غرق در دنیای بازی می‌کند. بازی کردن در دو نقش مقابل هم ( عمونوروز و آدم‌برفی ) که دو هدف کاملا متضاد باهم داردند یک نوآوری در این زمنیه بشمار می‌رود. بازیکن گاه با کاراکتر عمونوروز و گاه با آدم‌برفی همزاد پنداری می‌کند. زیرا آدم‌برفی برای بقا تلاش می کند و عمونوروز با غول سرما می جنگد. در کنار این داستان که تغییر فصل محور اصلی آن است، شخصیت های باستانی و آداب تحویل سال نو بازآفرینی شده است.


گرافیک بازی با نور‌ها و رنگ‌های درخشان در مراحل مختلف کار شده است و در مدل سازی و انیمیشن‌ها دقت فراوانی بکار رفته. تکنیک‌های بکار رفته در نور‌پردازی و سیستم ذرات بازی، حتی در زیرزمین‌های تاریک، با دقت ساخته شده تا فضاسازی های فانتزی بازی، چشم نواز و بیادماندنی دیده شوند. در طراحی کاراکترها و محیط، تنها به عنصرهای زیبایی توجه نشده و با داستان و گیم‌پلی بازی هماهنگ شده است. بطور مثال در طراحی دشمنان بازی حس بلعیده شدن توسط سرما بخوبی نشان نمایان است و یا در طراحی کاراکتر ننه سرما و خانه‌اش، تمامی متون و داستان‌های مربوط به این کاراکتر مورد تحقیق قرار گرفته است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن