تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798437736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحریم ها موثر نبود پای میز مذاکره آمدید/ اوباما مسئول به نتیجه نرسیدن مذاکرات است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تحریم ها موثر نبود پای میز مذاکره آمدید/ اوباما مسئول به نتیجه نرسیدن مذاکرات است


رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به سردمداران آمریکایی گفت: چون تحریم های شما علیه ملت ایران موثر نبود شما پای میز مذاکره آمدید، چرا که ایران مذاکره را ترک نکرده بود. رئیس مجلس گفت: اوباما باید مسائل داخلی خود را خود حل کند و اگر موفق به این کار نشود او بر هم زننده مذاکرات است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، علی لاریجانی در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور با اشاره به اظهارات اخیر اوباما در خصوص فشارهای کنگره برای تحریم ایران گفت: ما برای تحریم های شما پای میز مذاکره نیامدیم چرا که این تحریم ها هیچ اثری برای ملت ایران نداشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به آمریکایی ها : تحریم ها موثر نیود پای میز مذاکره آمدید

وی همچنین افزود: مشکل اوباما با کنگره و همچنین اروپا در خصوص مسائل داخلی اش به ما مربوط نیست و باید خودشان مشکلات خودشان را حل کنند.
رئیس مجلس گفت: اوباما باید مسائل داخلی خود را خود حل کند و اگر موفق به این کار نشود او بر هم زننده مذاکرات است.
لاریجانی افزود: ایران در موضوع هسته ای می تواند جلوی استکبار بایستد و این نشان از قدرت است.
تروریست و صهیونیست دو روی یک سکه  رئیس مجلس در بخشی از سخنان خود نیز با اشاره به ترور برخی نیروهای مقاومت در خاک سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: اینکه اسرائیل عده‌ای از افراد مقاومت را در خاک سوریه ترور کرد مسئله مهمی است که نشان می‌دهد تروریست و صهیونیست دو روی یک سکه هستند .
وی افزود: تروریسم یک ظلم مضاعف به عراق و سوریه بود، جریان سوریه خیلی موضوعات را مکشوف کرد، اگر ما از اول می‌گفتیم دست تروریست‌ها با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها یکی است، همه می‌گفتند نه، آنها دنبال دموکراسی هستند اما خلاف می‌گفتند، چراکه تروریست‌ها زیر زرورق پنهان شده بودند.
رئیس مجلس در ادامه سخنانش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران جزء معدود کشورهایی بود که با مساله تروریسم مبارزه اصیلی کرد و بقیه کشورها تنها شعار می‌دادند مثلاً ائتلاف 40 کشور را مثلاً علیه داعش درست کردند اما وقتی نتوانستند کاری انجام دهند فضاحت‌بار است و خجالت هم نمی‌کشند.
رئیس مجلس در ادامه یادآور شد: تنها ایران بود که به عراق رفت تا این شر از سر مردم عراق رفع شود بنابراین پیام حمایت از مستضعفین و مظلومان پیام ماندگار و زنده کننده برای انقلاب اسلامی است. غربی ها می خواهند دین را حذف کنند توهین می کنند
لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: غربی‌ها از آنجایی که می‌خواهند دین را حذف کنند، این کار را انجام می‌دهند، نمی‌گوییم همه شئونات کشور ما دینی است ولی حرکت انقلاب اسلامی در این مسیر قرار دارد که همه شئونات کشور را تحت تاثیر دین قرار دهد یعنی جهت گیری این گونه باشد پس دغدغه لازم در این زمینه وجود دارد.
رئیس مجلس یادآور شد: در منطقه اکثر کشورها با مشکلاتی مواجه هستند، مشکلات امنیتی، اقتصادی و اجتماعی ولی مردم ما در سرنوشت خودشان در ایران سهیم‌اند و کشور ما در منطقه از ثبات و پایداری قابل توجهی برخوردار است.
رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: متکی بودن نظام به مردم خیلی موضوع پرارزشی است. ممکن است غرب در صحنه بین‌المللی برای ما مسئله‌سازی کند ولی در حرکت ایران تاثیری نمی‌گذارد. دموکراسی‌‌خواهی انقلاب در ایران یک امر تفننی نیست و ایران به دنبال مردم‌سالاری دینی است، دموکراسی‌خواهی یکی از ویژگی‌های این انقلاب است. امت اسلامی امت دست چندم نیست و وعده انقلاب در جمهوری اسلامی ایران تا حد زیادی محقق شده است، نظام جمهوری اسلامی ایران روی پای خودش ایستاده و در مقابل شرق و غرب ایستادگی کرده است، شعار انقلاب اسلامی شعار شیرینی و دلنشینی برای مردم بود و همه باید بدانند موضع ضداستکباری انقلاب یک موضع تفننی نیست بلکه جوهره انقلاب است.


شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن