تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت حقوق فرهنگیان و این همه سروصدا؟


واضح آرشیو وب فارسی:الف: پرداخت حقوق فرهنگیان و این همه سروصدا؟
بخش تعاملی الف - مزبان حبیبی


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.


تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۹
به اخباری که این دو سه روزه درباره پرداخت "مطالبات فرهنگیان" در رسانه در حال انتشار است توجه کنید: نوبخت: دولت بدهی صداوسیما را می دهد/پرداخت مطالبات معوق حق التدریس هاحقوق معلمان ابتدایی ۲۰ درصد افزایش یافتپرداخت حق بیمه طلایی فرهنگیاناما لینک چند خبر قدیمی:پرداخت مطالبات فرهنگیان، هفته آیندهزمان پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستهو نکاتی بسیار ساده، چرا از اصطلاح مطالبات برای اینگونه اخبار استفاده می شود؟ بهتر نیست دولت اعلام کند که این پرداخت ها مربوط به چه سال هایی است و در آن سال ها نان چه قیمتی داشته است؟ آیا برای تداعی معنایی نیست؟ چرا این اخبار غالبا کذب که پس از مدتی به فراموشی سپرده می شود در بزنگاه هایی مانند اعتراض معلمان به عدم اجرای قوانین مصوب مجلس و یا پیگیری افزایش حقوق، تمامی رسانه ها را پر می کنند؟مگر پرداخت بدهی های دولت به فرهنگیان، نیاز به مجوز دارد، که برای آن نیاز به مصوبه ی هیئت دولت دارد؟ چرا هیچ وقت برای سایر ارگان ها و وزارتخانه ها نیز این خبر اعلام نمی شود؟ پرداخت حقوق عقب افتاده کارکنان دولت که گاهی به ده سال پیش می رسد، چه هنری است که باید آن را در بوق و کرنا کرده و اعلام نمود؟چند ماهی هست که فرهنگیان بصورت خودجوش ولی یک پارچه مطالباتی را از دولت و مجلس طلب نموده اند، از قبیل:- افزایش حقوق همانند سایر وزارت خانه ها - اجرای نظام رتبه بندی معلمان، قبل از اینکه با اعمال نفوذ برخی، این لایحه هم به سرنوشت نظام هماهنگ و ... دچار شود.- افزایش حقوق حداقل به میزان تورم سالانه به استناد قانون- تخصیص یک ماه مرخصی به فرهنگیان همانند سایر کارمندان دولت- برقراری حق همترازی برای دارندگان مدرک فوق لیسانس و دکتری - اعمال ضریب های افزایش حقوق مانند سایر ارگان ها و وزارتخانه ها- بازنگری در قوانین استخدام و بازنشستگی- اعمال جریمه های منطقی برای تاخیز های گاها ده ساله در پرداخت هادر پایان ذکر این مطلب نیز لازم است: از تمام مجلس نشینان بی خبر از احوال فرهنگیان درخواست می شود که در بررسی بودجه سال ۹۴ مشکلات عدیده ی این قشر فراموش شده را در نظر داشته باشند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن