تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803073427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه آیت‌الله‌جوادی‌آملی به گروههای‌سیاسی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توصیه آیت‌الله‌جوادی‌آملی به گروههای‌سیاسی
آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی از مراجع تقلید، همه جریان ها و گروه های سیاسی کشور را به تعامل و تلاش برای تعالی هرچه بیشتر کشور دعوت کرد.
کد خبر: ۴۶۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰ - 22 January 2015


 آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی از مراجع تقلید، همه جریان ها و گروه های سیاسی کشور را به تعامل و تلاش برای تعالی هرچه بیشتر کشور دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار دبیرکل و اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با وی، اظهار کرد: دستور دین این است که می فرماید گفتار و نوشتار شما در مقابل هم شیرین باشد، لذا باید با دقت در گفتار و نوشتار خود، مانع از ایجاد اختلاف در کشور شویم.

وی در ادامه، با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای حزب موتلفه گفت: طبق بیان قرآن کریم شهدا همچنان زنده اند و آگاه وارد برزخ می شوند و از احوال همه ما باخبرند که چه کسانی راه آنان را ادامه می دهند و چه کسانی به بیراهه می روند.

جوادی آملی ادامه داد: شهدا منتظرند تا کسانی که در راه آنان قدم برداشته اند به آنان ملحق شوند و از خداوند می خواهند کسانی را که در راه آنان قدم برداشته اند به مقام و منزلت آنان برساند و ما هم امیدواریم دعای شهدا به ویژه شهدای اخیر سپاه و حزب الله در حادثه تروریستی اخیر و نیز شهدای حزب موتلفه شامل حال ما بشود.

وی تصریح کرد: کاری که از همه بر می آید این است که همواره پاک و عادل باشیم و از اعمالی همچون اختلاس و دیگر گناهان قلبا بیزاری بجوییم؛ این بیزاری از گناه، بزرگترین سرمایه برای انسان است.

جوادی آملی همچنین با اشاره به ناتوانی دشمنان اسلام و نظام اسلامی بیان کرد: بزرگترین دشمن ما در درون خود ماست وگرنه ابرقدرتها به اراده خداوند مانند برف، آب می شوند و از آنان هیچ کاری ساخته نیست، اما نفس اماره که در پی نابودی ایمان و آبروی انسان است به راحتی ما را رها نمی کند و ما تا ابد در معرض تهدید و خطر دشمن درونی هستیم و باید مراقبت دائمی داشته باشیم.

وی، عمل صالح و مخلصانه مسوولان را خنثی کننده تهاجمات تبلیغاتی و رسانه ای غرب بر علیه نظام اسلامی برشمرد و گفت: نکته اساسی در مقابله با تهاجم رسانه ای دشمنان این است که بدانیم مشاهده عمل صالح افرادی مانند حضرت امام(ره) که عمری را پاک زندگی و خدمت کرده اند می تواند مردم را جذب و در صحنه نگه دارد و توطئه های دشمنان را خنثی کند. تربیت جوانان با دیدن عمل خوب و صالح از مسوولان حاصل می شود.

وی در ادامه، جریان جهانی الحاد در طول تاریخ را یادآور شد و افزود: استکبار و مستکبرین در طول تاریخ جامعه جهانی، همواره تلاش داشته اند که در مقابل هر اصول و حقایق ارزشی پنجگانه، بدل و انحرافی به وجود بیاورند؛ در مقابل ربوبیت، امانیسم به معنایی جایگزینی انسان به جای خداوند را مطرح کردند، در مقابل نبوت و وحی به همین صورت، در مقابل امامت سقیفه را به وجود آوردند، همچنین در مقابل روحانیت راستین، روحانیت وابسته و درباری و در مقابل مومنین حقیقی همواره جریان نفاق وجود داشت استغ لذا وظیفه اصلی ما تشخیص اصل و حقیقت، از این بدل هاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن