تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816546980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجره اي به آينده|كنفرانس Microsoft در يك نگاه!


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: طبق برنامه ريزي قبلي شركت MICROSOFT ، كنفرانس اين شركت جهت معرفي جديدترين فناوري ها و آخرين دستاوردهاي در دست توليد با محوريت به تصوير كشيدن قابليت ها و ويژگي هاي برتر نسخه جديد و مورد انتظار سيستم عامل Windows 10 در روز گذشته برگذار گرديد و طي اين مراسم شاهد اتفاقات و اخبار جالب توجهي بوديم.در اين مطلب سعي بر آن داريم كه خيلي اجمالي و بصورت تيتر وار صرفا نگاهي بر مهمترين اخبار و رويدادهاي اين كنفرانس داشته و به يك جمع بندي كلي از اين مراسم پر محتوي برسيم.

يار هميشگي MasterChief در Windows 10 ياور شما خواهد بود! همانطور كه پيش تر هم اطلاع رساني شده بود ، هوش مصنوعي معروف سري بازي هاي HALO كه قبل از اين بارها در اين سري از بازيها شاهد روابط عميق آن با MasterChief‌ بوده ايم به Windows 10 نيز خواهد آمد.البته اين براي نخستين بار نيست كه اين اتفاق مي افتد چراكه سال گذشته دستيار صوتي Cortana براي پلتفرم هاي همراه مبتني بر Windows 8.1 عرضه شده بود.در اينجا قابليت هاي گذشته به شكل قابل توجهي ارتقاء خواهند يافت و نحوه اطلاع رساني اين موضوع در كنفرانس روز گذشته توسط آقاي Joe Belfiore نشان مي دهد كه هم اكنون Cortana از هر زمان ديگري هوشمندتر و البته سريعتر به نظر مي رسد و موتور جستجوي Bing بخوبي ميتواند در غالب اين هوش مصنوعي فرامين شما را ضبط و اجرا كند بطوريكه ميتوان آن را كاملا برتر از ساير همنوعانش كه توسط شركت هاي رقيب عرضه شده اند بحساب آورد. اين چنين است كه در Windows 10 نيز همچون افسانه HALO تنها نخواهيد بود.

XBOX خود را به Windows 10 بياوريد يكپارچه كردن XBOX و Windows همواره يكي از اصلي ترين دغدغه هاي مايكروسافت بحساب مي آمد و خوشبختانه اين شركت در اين زمينه تاكنون پيشرفت هاي بسياري كرده است.اين آرمان هم اكنون به بهترين شكل ممكن تحقق يافته است چراكه يكي از مهمترين فرازهاي كنفرانس روز گذشته مايكروسافت به اين موضوع تعلق داشت.هم اكنون روابط XBOX و Windows از هر زمان ديگري نزديك تر شده و با معرفي App منحصربفرد XBOX براي Windows 10 ديگر محدوديت ها معنايي نخواهند داشت.نرم افزار XBOX كاربردهاي بسياري بر روي W10 شما خواهند داشت و همچون محيط XBL عمل خواهد كرد. از مهمترين آنها ميتوان به تب هاي My Friends list،My Games،Messages ،Home و قسمت جذاب Activity Feed اشاره كرد.هركدام از اين قسمت ها همچون XBOX ONE عمل خواهند كرد.به عنوان مثال با استفاده از My Games ميتوان كه بصورت تعاملي بازي هاي محبوب موجود را تجربه كرد و حتي به وسيله Game DVR كه يكي از قابليت هاي مثبت موجود در XBO محسوب مي شود 30ثانيه آخر گيم پلي خود را ضبط و سپس پخش كرد.

افسانه در Windows 10 نيز روايت خواهد شد! از ديگر اتفاقات هيجان انگيز كنفرانس مطبوعاتي مايكروسافت معرفي يكي از مورد انتظارترين بازي هاي آينده XBOX ONE براي Windows 10 ميتواند نام بگيرد. Fable Legends كه به عنوان جديدترين اثر استديو مستعد Lionhead پيش از اين براي عرضه بصورت انحصاري بر روي XBOX ONE برنامه ريزي شده بود در راستاي عمق بخشيدن به روابط XBOX و Windows و سياست هاي مايكروسافت براي حمايت از PC براي اين پلتفرم قدرتمند تاييد گرديد.خبر خوش ديگر اين است كه دارندگان هردو پلتفرم بازي ميتوانند بصورت تعاملي و به عبارتي همچون قابليت cross-platform play ( توضيحات در ادامه) به انجام بازي بپردازند و از آنجايي كه اين بازي بر اساس همكاري هاي گروهي پايه ريزي شده تجربه اي بسيار دلچسب براي علاقه مندان به ارمغان خواهد آورد.لازم به ذكر است كه Fable Legends از آخرين دستاوردهاي تكنولوژي برتر DX12‌ نيز بهره خواهد برد.

خدمتي ديگر! ارتقاء به Windows 10 تا يكسال بصورت رايگان! اين روزها سياست هاي غول ردموندي كاملا مشتري مدارانه به نظر مي رسد.در اين راستا مايكروسافت سعي بر آن دارد تا چيزي كم نگذارد.W10 بزرگترين خدمات Online موجود را ارائه خواهد داد!خبر خوش ديگري كه از كنفرانس مايكروسافت به گوش مي رسيد بيش از هركس قطعا براي كاربران نسخه هاي قديمي تر ويندوز خوشايند است چراكه اگر يكي از كاربران سيستم عامل هايWP8.1، W7‌ و W8.1 هستيد يكسال فرصت داريد تا بصورت كاملا رايگان سيستم عامل خود را به W10 ارتقاء بخشيد.اين مدت زمان بسيار قابل توجه از زمان عرضه W10 كه براي نيمه هاي سال 2015 در نظر گرفته شده آغاز مي شود.در همين راستا مايكروسافت رسما اعلام كرد كه سيستم عامل دستگاهي كه به W10 ارتقا داده مي شود بصورت دائمي ساپورت و پيشتيباني خواهد شد.

يورش Spartan ها به Windows 10‌! در اينكه مايكروسافت برترين شركت ارائه دهنده خدمات نرم افزاري محسوب مي شود تقريبا همه اتفاق نظر دارند.چندي پيش اعلام گرديد كه مرورگر وب جديد اين شركت تحت عنوان Project Spartan در راه است.اتفاقا يكي از برنامه هاي مايكروسافت در كنفرانس مطبوعاتي اش به همين موضوع اختصاص يافت.ظاهرا قرار است اين مرورگر جايگزين Internet Explorer شود و محبوبيت گذشته آن را بازگرداند.مرورگر Spartan‌ قابليت هاي جديدي همچون تاچ ، قلم نوري و ماوس را ارائه مي دهد كه در نوع خود يك جهش محسوب مي شود.همچنين قابليت دسته بندي قسمت هاي دلخواه و در نهايت به اشتراگ گذاري آنها بصورت كاملا مفصل وجود دارد.اسپارتان ها همواره يكي از عوامل قدرت مايكروسافت و نماد اين شركت بحساب مي آمده اند ، قطعا مرورگر Spartan نيز ميتواند سرباز جديد مايكروسافت باشد.

امكان استريم كردن بازيهاي XBOX ONE توسط Winows 10 با در نظر گرفتن سياست هاي اخير مايكروسافت و اخبار ديگري كه از كنفرانس به گوش رسيد اين قابليت جديد در W10 چندان هم دور از انتظار نبود.با استناد بر اعلان رسمي مايكروسافت تمامي گجت هاي مبتني بر W10 اين قابليت را خواهند داشت كه تمامي بازي هاي نصب و اجرا شده توسط XBOX ONE را بصورت همزمان اجرا كنند.اين ويژگي شامل تمامي بازي هاي در نظر گرفته شده براي XBOX ONE مي شود و محدوديت خاصي در اين خصوص اعمال نشده است.البته كاربران Windows Phone بايد مدت زمان بيشتري در انتظار اين فناوري بمانند.آقاي فيل اسپنسر ( Phil Spancer ) شخصا با اجراي يكي از بازي هاي محبوب XBOX ONE‌ يعني Forza Horizon 2 بر روي يك لپ تاپ بسيار قدرتمند مبتني بر W10 اهميت اين قابليت را بخوبي به معرض تماشا در آورد.شركت سوني نيز همچين قابليتي را براي PS4 در نظر گرفته است.

سفربه آينده توسط Windows Holographic مايكروسافت! شركت مايكروسافت همواره در هر زمينه اي سربازي شايسته و نماينده اي سرفراز دارد.اينبار آنها با معرفي سخت افزار جديد خود يعني هدست Microsoft HoloLens وارد دنياي رويايي واقعيت مجازي شده اند.اين ابزار با ديگر نمونه هاي موجود در بازار كه يكي از مهمترين آنها Morpheus شركت سوني محسوب مي شود تفاوت هاي بسياري دارد و دنياي متفاوت تري از آنچه كه گفته مي شود را ساخته و پرداخته مي كند.تنها كافيست تا هدست Microsoft HoloLens را استفاده كنيد تا از قابليت هاي بيشمار و رويايي آن بهره ببريد.دريافت امواج صوتي بسيار با كيفيت، تصاوير HD،آناليز دنياي پيرامون ، وسعت ديد خيره كننده ، استفاده از سه نوع پردازشگر مجزا و طومار طويلي از قابليت هاي ديگر كه HoloLens را كاملا برتر از ديگر نمونه هاي موجود در بازار ساخته است.شركت مايكروسافت با معرفي اين تكنولوژي جديد خود علاوه بر به چالش كشيدن ساير رقبا و نمونه مشابه موجود در بازار از تمامي فعالين اين عرصه دعوت بعمل آورده است تا دنياي واقعيت مجازي را در دست بگيرد و تحولي عظيم در اين زمينه صورت دهد.قوت گرفتن احتمال انحصاري بود تكنولوژي DX12 براي Windows 10‌ و روايط تنگاننگ اين سيستم عامل با كنسول نسل هشتمي مايكروسافت XBOX ONE و استفاده از ويژگي هاي برتر W10 بر روي اين كنسول و مواردي نامبرده شده از معمترين اتفاقات كنفرانس مطبوعاتي مايكروسافت براي به تصوير كشيدن ويژگي هاي برتر Windows 10 محسوب مي شوند.اين سيستم عامل محبوب براي عرضه در اواسط سال 2015 برنامه ريزي شده است.





2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن