تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821107250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد اوباما بر مسائل اقتصادي در نطق سالانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۵۸ق.ظ)
تأکيد اوباما بر مسائل اقتصادي در نطق سالانه باراک اوباما در نطق سالانه خود بار ديگر مدعي شد که اقتصاد آمريکا بهبود يافته و اينک زمان کاهش اختلاف طبقاتي در جامعه آمريکا است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، باراک اوباما در ششمين نطق سالانه خود در مقام رئيس جمهور ايالات متحده به اين موضوع اشاره کرد که آمريکا بحران اقتصادي 2008 را به طور کامل پشت سر گذاشته و اينک بيش از هر کشور ديگري در مسير پيشرفت اقتصادي قرار دارد.
اوباما در نطق خود در کنگره هيچ جزئياتي از طرح ها و سياست هاي خود ارائه نکرد و در مقابل به سخنراني در مورد اين موضوع پرداخت که چگونه در دوران رياست جمهوري وي، آمريکا از مرحله بازسازي اقتصادي عبور کرده و هر روز بيش از پيش به فکر تقويت اقتصاد خود است.
رئيس جمهور ايالات متحده در اين سخنراني خود گفت: "اينک زمان آن فرا رسيده که انتخاب کنيم؛ اقتصادي را انتخاب کنيم که در آن تنها عده اي معدود سود مي برند و يا اينکه روشي را در پيش بگيريم که در آن فرصت هاي اقتصادي براي همه مهيا و فراهم شود."
اوباما در نطق سالانه خود در مورد مسائل ديگري همچون کاهش حداقل دستمزدها در آمريکا صحبت کرد و بر کاهش اختلاف طبقاتي در اين کشور نيز تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن