تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها راه ماندگاری ابدی در تاریخ گره زدن خود به خداوند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان البرز: تنها راه ماندگاری ابدی در تاریخ گره زدن خود به خداوند است خبرگزاری پانا :معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرزدرمراسم بدرقه کاروان های راهیان نور دانش آموزان دختر ناحیه 4کرج گفت:راز ماندگاری شهدا این است که خود را با خدا گره زدند ما هم برای ماندگار شدن باید خودرا باخدا گره بزنیم.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي ساعت 13:27

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، یوسف دانشور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرزدرمراسم بدرقه کاروان های راهیان نور دانش آموزان دختر ناحیه 4کرج به جبهه های جنوب گفت:تنها راه رسیدن به ماندگاری ابدی گره زدن خود به خداست وبرای ماندگاری ابدی باید خود را به خدا گره بزنیم و شهدا خیلی خوب خود را به ذات باریتعالی گره زدندو ماندند و ماندگاری ابدی نصیبشان شد.
دانشور در ادامه  به بیان خاطراتی از رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل پرداخت و از دانش آموزان خواست که با شهدا عهد و پیمان ببندند و بر این عهد و پیمان تحت هر شرایطی باقی بمانند. وی افزود:حفظ حجاب وعفیف بودن دو خواسته شهدا از شما دانش آموزان عزیز است ؛ آنها با نثار جان خود در عرصه جنگ سخت اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این مرزوبوم به دست دشمن بیافتد و الان وظیفه شماست که درجنگ نرم نیز از کیان و موجودیت نظام جمهوری اسلامی  با حفظ ارزشها،باورها،اعتقادات و شئون اسلامی و ارزشی ما با تمام توان دفاع کنید.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرزگفت: تکنولوژی را اگر درست و بهینه استفاده شد در کمک به رسیدن به کمال  و سعادت ،مطلوب است و لی اگر استفاده نادرست از آن شود زمینه های انحطاط فرد را ایجاد خواهد کرد که دشمن نیز از این راه تمام تلاش خود را برای  القاء تفکرات خود به جوانان نموده است.
وی درپایان از همه دانش آموزان خواست که ارزش زمان جوانی خود را بدانند و از تمامی فرصت هایشان نهایت استفاده درجهت رسیدن به کمال را داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن