تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803265015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها راهکار حل مساله فلسطین توجه به پیام مقام معظم رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مصطفوی در کنفرانس بین‌المللی "غزه، نماد مقاومت" عنوان کرد؛
تنها راهکار حل مساله فلسطین توجه به پیام مقام معظم رهبری است
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: درخواست مقام معظم رهبری به تامین غزه تا کرانه باختری تنها راهکار جامعه فلسطینی و مبارزه با رژیم صهیونیستی است.



به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ «زهرا مصطفوی» رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین درپنجمین کنفرانس بین‌المللی غزه نماد مقاومت اظهار داشت: چندی پیش اهانتی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) صورت گرفته که ما آنرا محکوم می‌کنیم.  
 
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در ادامه افزود: تعدادی نشریه هتاک و بی‌اخلاق پیامبر اسلام (ص) را که اسوه اخلاق است مورد اهانت قرار دادند و عده‌ای جنایتکار به نام دفاع از ایشان مرتکب جنایت شده‌اند.  
 
وی تاکید کرد: جنایتکاران در رابطه با این اقدام گستاخانه مورد مجازات قرار نگرفته‌اند و گروهی دیگر نسبت به پیامبر اکرم (ص) بار دیگر عمل اهانت آمیزی انجام داده‌اند.  
 
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) شخصیت مقدس ۱. ۵ میلیون مسلمان است، گفت: در دنیای مدعی آزادی و آزاداندیشی این عمل گواهی جاهلیت مدرن است.  
 
وی تصریح کرد: تمام آزاداندیشان همواره این عمل را محکوم می‌کنند و در رابطه با این موضوع احساس تنفر دارند.  
 
مصطفوی در رابطه با نام همایش تحت عنوان «غزه نماد مقاومت است» اظهار داشت: پیروزی نوار غزه در جنگ ۲۲ روزه علت گرامیداشت این رویداد مهم است.  
 
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بیان کرد: غزه در سال ۱۳۴۶ ظرف کمتر از نیم ساعت به اشغال رژیم صهیونیستی درآمد اما در سال ۱۳۸۸ غزه در جنگ ۲۲ روزه با ایستادگی و مقاومت از اشغال این سرزمین جلوگیری کرد.  
 
وی با اشاره به پیروزی جنگ ۲۲ روزه در نوار غزه گفت: این پیروزی تحول بزرگی در نهضت مقاومت ایجاد کرد و معادله رویارویی رژیم صهیونیستی را برهم زد و معادله جدیدی را آغاز کرد.  
 
مصطفوی افزود: در این حمله رژیم صهیونیستی تمام امکانات را داشت که ابزارهای نظامی، تکنولوژی و... را بکار برد، اما در برابر مردم غزه شکست خورد.  
 
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: جامعه فلسطین تحت سرپرستی ناسیونالیسم دچار شکست شد، ولی از آن سال‌ها به بعد تا سال ۱۳۸۰ تحول بسیاری در منطقه اتفاق افتاده است که انقلاب اسلامی ایران یکی از تحولات بزرگ آن زمان است.  
 
وی گفت: امام خمینی (ره) رهبر انقلاب موضوع آزادسازی را در اولویت کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطین قرار داد و فرهنگ انقلاب اسلامی ایران تحولاتی را در سطح منطقه و از جمله فلسطین به وجود آورد.  
 
مصطفوی تصریح کرد: جامعه فلسطین پس از دوره کوتاه در سال ۱۳۷۹انتفاضه را از سر گرفت و قیام ما سرانجام به مقاومتی فراگیر ارتقاء یافت.  
 
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در رابطه با مبارزات فلسطینیان اظهار داشت: در نوار غزه با جریان مقاوم جنبش حماس و جهاد اسلامی جنگ‌ها با وسایل و امکانات اولیه صورت می‌گیرد که بعضی از فلسطینیان از ماشین برای از بین بردن رژیم اشغالگر قدس استفاده می‌کنند.  
 
وی تاکید کرد: از آن زمان تاکنون جنبش مقاومت در مقابل نیروهای دشمن بار‌ها حماسه آفریده است و مانع از اشغال غزه شده است.  
 
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته ۵۱ روز حمله هوایی و زمینی از طرف دشمن صورت گرفته و حمایت همه جانبه غرب را داشته‌اند، مردم فلسطین ایستادگی کرده و غزه را حفظ کرده‌اند.  
 
وی گفت: ایستادگی و مقاومت تاکنون نشان داده که راهکار اصلی حفظ این سرزمین است.  
 
مصطفوی با بیان اینکه در سال ۸۴ دشمن صهیونیستی در پی حملات مجبور به عقب نشینی از غزه شده، افزود: دشمن در سه جنگ پیاپی در ۶ سال گذشته نتوانسته موفقیتی کسب کند.  
 
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین افزود: این مقاومت در غزه می‌تواند الگویی در کرانه باختری و سرزمین‌های دیگر قرار گیرد.  
 
وی با تاکید بر درخواست مقام معظم رهبری که تامین مقاومت از غزه تا کرانه باختری است، اظهار داشت: مردم کرانه باختری در پیوستن به نوار غزه باید تلاش کنند و رهبران اسلامی از این راهکار حمایت می‌کنند و البته این تنها راهکار برای معادله فلسطین است و تبدیل به خواست عمومی شده است.  
 
مصطفوی در پایان گفت: شکی نیست عملیات مجاهدان فلسطینی برضد رژیم صهیونیستی و کرانه باختری و بالاخص شهر بیت المقدس با جدیت انجام می‌شود و از ماشین و سلاح سرد برای مقاومت استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن