تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798684615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه هزینه های شخصی مان را مدیریت کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: چگونه هزینه های شخصی مان را مدیریت کنیم؟

چگونه هزینه های شخصی مان را مدیریت کنیم؟

چگونه پس انداز کنیم؟


نیمی از صرفه جویی های ما بواسطه سخت کوشی بدست می آید که می تواند به معنی فدا کردن راحتی باشد. اما نیمی دیگر نیر پیدا کردن راه حلی است که به دردتان بخورد. هرچه شما بیشتر پول پس انداز کنید از هر ریال اضافه آن بیشتر لذت خواهید برد.


اگر آهنگ ها یا شوهای مورد علاقه شما فردا یا بزودی روی اینترنت به طور مجانی قرار می گیرد پس چرا بابت آن پول بپردازید؟ یا اگر علاقمند یه ماهواره هستید بسته های و پیشنهادات محلی خود را مقایسه کنید. ما برای شما راه حلی داریم. ممکن است برای ماهواره یا اینترنت با اتصال به تلفن پول کمتری بپردازید حتی اگر هیچوقت از آن استفاده نکنید. در حالیکه ممکن است هر گوشی موبایل برای هر فردی دارای مسائل مادی باشد اما این معنی آن نیست که برای شما هم اینطور است. این موضوع می تواند در مورد شما و در شرایط خاص صدق پیدا کند. و این شامل بهترین قیمت است. طرح های خدمات خود را با ارائه دهنده خود مقایسه کنید و در مورد عادات خود واقع بین باشید.


خیلی خوب است که هر زمان که خواستید 600 دقیقه زمان داشته باشید اما آیا شما واقعا از آن 600 دقیقه استفاده می کنید؟ آیا شما واقعا به سرویس پیام کوتاه نامحدود ، نیاز دارید؟ یا می توانید با کمتر از آن هم استفاده کنید؟ سرویس های ارزان تر را هم امتحان کنید و ببینید آیا این باز هم برای شما جوابگو هست یا نه؟
نیمی از صرفه جویی های ما بواسطه سخت کوشی بدست می آید که می تواند به معنی فدا کردن راحتی باشد. اما نیمی دیگر نیر پیدا کردن راه حلی است که به دردتان بخورد. هرچه شما بیشتر پول پس انداز کنید از هر ریال اضافه آن بیشتر لذت خواهید برد.


اگر شما مدت زمان زیادی را در اینترنت می گذرانید ، به بررسی حساب های اعتباری خود می پردازید و آنها را آنلاین چک می کنید. پس زمان زیادی برای بررسی هزینه های خود لازم ندارید و هر زمان که اراده کنید میتوانید به شبکه جهانی متصل شده و حساب خودرا بررسی کنید.
یک دوره زمانی یک ماهه برای هزینه های خود بگذارید تا بخاطر زیادی آن در دوره های طولانی مدت شگفت زده نشوید.هرچه می خرید از الان تا ماه آینده را یادداشت کنید و هرچه موردنیاز دارید را نیز یادداشت کنید.


کارت های اعتباری خود را قطع کنید. این کمپانی ها پولشان را از علاقه به خرید در مشتریانی که هر ماه نمی توانند نقدا خرید کنند در می آورند. بسیار ساده است؛اگر نمی توانید کارت های خود را بی اعتبار کنید و دست از آن بردارید به معنی آن است که چیزهایی می خرید که نیاز چندانی به آنها ندارید. بهتر است این وسایل را زمانی خریداری کنید که واقعا به آنها نیاز دارید؛ اما زمانیکه شما با کارت اعتباری خرید می کنید فقط نیاز خود را به خریدن آنی و در لحظه ارضا می کنید در حالیکه آن چیز را نیاز ندارید. شما به آنها بهایی بیشتر از آنچه دارند می دهید و اگر خرید آن را به بعد موکول کنید پول بیشتری در جیب خود خواهید داشت.


زمانیکه نوبت به دادن هدیه می رسد ، هدایایی که ما بیشتر به یاد می آورید آنهایی هستند که احساس بهتری به ما بخشیده بودند. یک هدیه از خدمات- خواه یک صندلی برای کودک باشد ، یک دستگاه چمن زنی باشد یا یک تخته ای که مورد علاقه حیوان خانگی مان است- شاید اینها هزینه چندانی در بر نداشته باشد اما برای گیرنده به معنی آن است که شما به نیازهای وی توجه کرده اید و به او اهمیت داده اید.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن