تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799160956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر سهیلا گلستانی و پرویز پرستویی در نشست فیلمدو


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: تصاویر سهیلا گلستانی و پرویز پرستویی در نشست فیلم"دو"

تصاویر سهیلا گلستانی و پرویز پرستویی در نشست فیلم

فیلم سینمایی «دو» با حضور سهیلا گلستانی (کارگردان) پرویز پرستویی (تهیه کننده و بازیگر) و مهتاب نصیرپور (بازیگر) در پردیس ملت رونمایی شد.


نشست مطبوعاتی فیلم "دو" بعد از ظهر امروز با حضور سهیلا گلستانی کارگردان، پرویز پرستویی بازیگر و تهیه‌کننده، مهتاب نصیرپور بازیگر، هایده صفی‌یاری تدوین‌گر این فیلم در پردیس سینمای ملت برگزار شد.






بنابراین گزارش سهیلا گلستانی کارگردان این فیلم گفت: ایده اصلی این فیلم از یک رنج و فقدان ناشی شد و به یک داستان کوتاه پیوست. طرح اولیه فیلم را به آقای پرستویی تقدیم کردیم که وی هم پذیرفت. "دو" اولین فیلم بلند من است.

وی افزود: در این فیلم چند بازیگر به صورت تک سکانس و دو سکانس داشتیم ضمن اینکه مهرانه مهین‌ترابی هم افتخار همکاری را به ما دادند و از نظر تولیدی حضور اینگونه بازیگران کار را برای تهیه‌کننده سخت می‌کرد.






گلستانی همچنین ابراز داشت: وقتی فیلمی تولید می‌شود لازم است با عوامل صحبت‌های زیادی شود که منظور کارگردان تفهیم شود ولی درمورد هایده صفی یاری باید بگویم که وی بسیار سریع متوجه منظور ما شد.

این کارگردان بیان کرد:  "دو" به معنای دو خط موازی است که هیچگاه به هم نمی‌رسند و برای رسیدن به یک زندگی مسالمت‌آمیز درگیری دارند. در مورد حال و هوای فیلم هم باید بگویم که سعی شده تلخ و شیرین در کنار هم باشند.






گلستانی همچنین عنوان کرد: پرویز پرستویی نقش موثری در این فیلم داشت و برای مطالعه فیلم‌نامه هم دقت و تمرکز زیادی را به کار برد. وی اصلا اصراری نداشتند که کار با شیوه خودش اداره شود و به خواسته من عمل می کردند.

کارگردان فیلم "دو" اظهار داشت: هر کسی برای فیلم خود پدیده‌ای را معرفی می‌کند، پدیده فیلم من افتخار همراهی با عزیزانی است که سینما را از آنها آموختم و از این همکاری به خود می‌بالم.






وی بیان کرد: شعار این فیلم این است که بهای هر لحظه وجد را با رنج درون باید داد، به نسبتی سخت و زجرآور به میزان آن وجد.

پرویز پرستویی بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم گفت: این فیلم اولین کار مستقل به تهیه‌کنندگی من بود و من این موضوع را به خاطر همبازی بودن با  گلستانی در چند فیلم و همچنین فیلمنامه آن پذیرفتم.






این بازیگر بیان کرد: کسانی که کار اول را می‌سازند مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند و مثل یک کودک یتیم با آنها بر خورد می‌شود. ما در این فیلم سعی داشتیم با یک گروه حرفه‌ای کار کنیم.

وی عنوان کرد: من خیلی دغدغه تهیه‌کنندگی ندارم، در واقع خلوت بازیگری‌ام را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم. من در طول این 40 سال با کارگردان‌های مختلفی کار کردم و به خاطر ارادتی که به کارگردان این فیلم داشتم کار را قبول کردم.






پرستویی تصریح کرد: بازی گلستانی را در سریال «وضعیت سفید» دیدم؛ بازی وی قابل توجه بود و به این خاطر قبول کردم وی را در ساخت فیلم یاری کنم و می‌خواستم به چیزی که در نظر دارد برسد.

پرستویی همچنین افزود: هایده صفی‌یاری هم از عوامل ارزشمند این فیلم است که در آژانس شیشه‌ای با هم همکاری داشتیم. وقتی خانم صفی‌یاری در فیلمی همکاری داشته باشد خیال کارگردان راحت خواهد بود چون منظور کارگردان را به خوبی انجام می دهد.






وی گفت: پس از فیلم "دو" پیشنهاداتی برای تهیه‌کنندگی داشتم اما قبول نکردم چون بستگی دارد که چه کارگردانی پیشنهاد می دهد.

پرستویی همچنین افزود: خانم نصیرپور نیازی به معرفی ندارد و من مطمئنم او هم چندین سال است که دغدغه سیمرغ ندارد من بازی درخشان وی را در نمایش‌ها و فیلم‌های مختلف دیدم. انشاله کسانی که علاقمند به سینما هستند فیلم "دو" را ببینند.






این بازیگر پیشکسوت عنوان کرد: ما در سینما بازیگر خوب کم نداریم، اما اخلاق و منش حرفه‌ای برای بازیگر مهم است و به عنوان کسی که شاهد حضور نصیرپور در پشت صحنه فیلم‌ها بوده‌ام می‌گویم که پشت‌صحنه‌های مهتاب نصیرپور دیدنی است.

وی در پایان گفت: امیدوارم این فیلم تاثیرش را بر روی مخاطب بگذارد چون نوع نگاه کارگردان فیلم با دیگران متمایز و متفاوت است. همیشه قضاوت را بر عهده مخاطبان می‌گذارم و امیدوارم این فیلم دیده شود. سینمای ما یک گام جلو رفته و تاکید می‌کنم اگر حضور و همدلی عوامل نبود این فیلم به این شکل ساخته نمی‌شد.






هایده صفی‌یاری تدوین‌گر این فیلم گفت: وقتی پیشنهاد کار به من شد با شناختی که از گلستانی داشتم و وی را بسیار جدی و تلاش‌گر می‌شناسم، کار در این اثر را قبول کردم.

صفی یاری عنوان کرد: هر فیلمی شرایط و موقعیت خودش را دارد. این فیلم هم با فضا و ویژگی‌هایش باعث شد که کاری که تا به حال نتوانسته بودم را انجام دهم. در برخی از مواقع به شدت تحت تاثیر فیلم قرار می‌گرفتم.  

وی خاطرنشان کرد: گروه فیلم "دو" یک مجموعه بسیار خوب بود که به خوبی توسط گلستانی هدایت شد. باید بگویم که من از اتفاقات این فیلم حیرت کردم و مطمئنم مخاطبان فیلم را دوست خواهند داشت.

مهتاب نصیرپور بازیگر فیلم "دو" در این نشست بیان کرد: بخشی از گزیده‌کاری ام انتخاب خودم نیست. در مرداد ماه سال جاری فیلمنامه به من پیشنهاد شد. حضور پرویز پرستویی در این کار این انگیزه را ایجاد می‌کرد که در کار بازی کنم، ضمن اینکه بازیگلستانی را در تئاتر دیده بودم و وجود این دو عامل و همچنین فیلمنامه و نقش پیشنهادی موجب شد آن را بپذیرم.

نصیرپور همچنین افزود: حضور در این فیلم فرصت خوبی بود تا در اولین کاری که پرویز پرستویی تهیه‌کنتده آن است نقش‌آفرینی کنم و البته فیلم‌ساز گلستانی نیز موثر بود چون یک زن فیلمساز در جامعه ما دچار مشکلاتی می شود.

نصیرپور در پایان گفت: من در این فیلم نقش یک زن تنها را بازی می‌کنم که برای زندگی تلاش می‌کند و شخصیت ملموس و قابل باوری دارد. خوشحالم که این فیلم در جشنواره است و همچنین خرسندم که زحمات گروه دیده شد.

سپس از پوستر فیلم "دو" که طراح آن حمید گلستانی بود توسط مهتاب نصیرپور رونمایی شد.









1393/10/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن