تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798654134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرایش خود را به بهترین نحو پاک کنید!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


شیرپاک کن های خانگی آرایش چشم؛
آرایش خود را به بهترین نحو پاک کنید!
یک تکه پنبه را در روغن زیتون غوطه‌ور کرده و به آرامی روی چشم‌ها بکشید. باقی‌مانده‌ی روغن زیتون را با یک لیف حمام گرم و مرطوب پاک‌کنید. برای داشتن یک تجربه‌ی بهتر، روغن را قبل از استفاده کمی گرم‌کنید.



امام على عليه ‏السلام : خوش اخلاقى در سه چيز است: دورى كردن از حرام، طلب حلال و فراهم آوردن آسايش و رفاه براى خانواده.
به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، باید هر شب قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید تا پوست شما شفاف بماند. اما برای پاک کردن آرایش از ناحیه ی حساس اطراف چشم ها چه گزینه هایی دارید؟
چگونه آرایش چشم‌هایتان را پاک‌ کنید برای حفظ سلامت پوست باید هر شب قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک‌کنید. ماندن مواد آرایشی روی پوست در طول شب می‌تواند منافذ پوست را مسدود کرده و سبب جوش شود. باقی گذاشتن آرایش چشم در طول شب نیز می‌تواند باعث شود مواد آرایشی داخل چشم شما برود و موجب سوزش و یا حتی عفونت شود. درحالی‌که پاک کردن آرایش چشم بسیار اهمیت دارد، این کار می‌تواند مشکل نیز باشد، زیرا پوست اطراف چشم‌ها حساس‌ترین بخش از پوست است. در ادامه چند محصول مناسب برای پاک کردن آرایش چشم به همراه راهنمای استفاده از آن‌ها آورده شده است:
روغن زیتون روغن زیتون ماده‌ای طبیعی و عالی است که نه تنها برای پاک کردن آرایش چشم مفید است بلکه از مژه‌ها نیز مراقبت می‌کند. روش استفاده: یک تکه پنبه را در روغن زیتون غوطه‌ور کرده و به آرامی روی چشم‌ها بکشید. باقی‌مانده‌ی روغن زیتون را با یک لیف حمام گرم و مرطوب پاک‌کنید. برای داشتن یک تجربه‌ی بهتر، روغن را قبل از استفاده کمی گرم‌کنید.
وازلین پاک کردن آرایش چشم‌ها وازلین یک آرایش پاک کن ملایم دیگر برای چشم است. مانند روغن زیتون، هزینه‌ی آن نسبتاً کم بوده و برای پوست شما ملایم است. روش استفاده : با استفاده از انگشتانتان کمی از آن را روی چشم‌ها بکشید. سپس با استفاده از یک لیف حمام گرم و مرطوب وازلین و مواد آرایشی را پاک‌کنید. با این روش سایه‌ی چشم و خط چشم به سرعت پاک می‌شوند.
کرم سرد کرم سرد نه تنها یک آرایش پاک کن فوق‌العاده است، بلکه برای پوست اطراف چشم نیز خوب است. روش استفاده : با انگشتانتان کرم سرد را روی چشم‌ها بمالید. با یک لیف حمام گرم و مرطوب هم کرم و هم آرایش چشم را پاک‌کنید.
دستمال مرطوب‌های آرایش پاک کن یک‌بار مصرف این دستمال‌ها سریع‌ترین و مناسب‌ترین روش برای پاک کردن آرایش چشم هستند. زمان استفاده از این دستمال‌ها نیاز به آب یا حوله‌ی اضافه‌ نیست. این دستمال‌ها برای استفاده در سفرهای شبانه نیز مناسب هستند. روش استفاده : فقط کافی است دستمال مرطوب را روی ناحیه‌ی چشم‌ها بکشید تا آرایش شما را از بین ببرد.
محصولی برای پوست‌های حساس شامپو بچه و روغن بچه برای پاک کردن آرایش چشم و مراقبت از مژه‌ها به خوبی عمل می‌کنند. این محصولات همچنین برای پوست‌های حساس ملایم‌ هستند. روش استفاده : یک تکه پنبه را در شامپوی بچه یا روغن بچه خیس کرده و آن را روی چشم‌ها بمالید. سپس با استفاده از یک لیف گرم و مرطوب آن را شستشو دهید. به یاد داشته باشید زمان سایش مواد آرایشی بسیار آرام این کار را انجام دهید.   ویکی 5040 / 2009



۲۸/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن