تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مراسم روز بدون خودرو بدون دود در منطقه 7


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برگزاری مراسم روز بدون خودرو بدون دود در منطقه 7
رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 7 از برگزاری برنامه‌های ویژه و متنوع تحت عنوان روز بدون خودرو و بدون دود به مناسبت هفته هوای پاک به حل معضل آلودگی هوا خبر داد.
شهرام عطارزاده رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به این مطلب اظهارکرد: برگزاری همایش کوه‌پیمایی،راه‌پیمایی نمادین در بوستان‌های سپیدار و توکلی و جشنواره بادبادک‌ها از جمله برنامه‌های متنوعی است که به مناسبت هفته هوای پاک در سرای محلات منطقه 7 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی با عنوان هوای پاک و زندگی سالم در سرای محلات منطقه تصریح کرد:در این کلاس‌ها آموزش‌هایی در زمینه حفظ و نگهداری محیط زیست و ارتقاء سلامت به عموم شهروندان داده می‌شود.

عطارزاده در ادامه افزود:بحران آلودگی هوا یکی از مهمترین تبلیغات انقلاب صنعتی به شمار می‌رود و کاهش این آلودگی یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و مردم کشورهای صنعتی محسوب می‌شود،لذا استفاده از برنامه‌های نمادین جهت جلب افکار عمومی و مسئولان در دو دهه گذشته به صورت برگزاری مراسم‌هایی تحت عنوان "روز بدون خودرو" و "روز هوای پاک" در بسیاری از کشورهای جهان اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت:با توجه به اینکه کمیته کاهش آلودگی هوا روز 29 دی ماه را روز هوای پاک نام‌ گذاری کرده است،در این خصوص برگزاری مراسمی نمادین مانند هفته هوای پاک می‌تواند تصویر روشنی از اهمیت حفظ منابع ملی مصرف بهینه انرژی ترسیم کند.که این تصریر فقط با فرهنگ سازی موثر نقش ماندگاری است که هرگز پاک نخوهد شد.

انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن