تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804105466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارشنبه 19اردیبهشت بهترین فیلمنامه ای است که تاکنون خوانده ام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برزو ارجمند در ویژه برنامه ˝یک فیلم، یک سلام˝ چهارشنبه 19اردیبهشت بهترین فیلمنامه ای است که تاکنون خوانده ام برزو ارجمند با اشاره به اینکه در این ۲۰ سالی که بازیگر بودم تعداد فیلم های خوبم به اندازه انگشتان دستم نبوده است گفت: همیشه تصور می کردم فیلم ˝روز سوم˝ بهترین فیلمم بوده اما به جرات می گویم ˝چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت˝ بهترین فیلمنامه ای بودهاست که خواندم که تمام مخاطبان در گروه های سنی مختلف با این فیلم ارتباط برقرار خواهند کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي ساعت 22:50

خبرگزاری پانا+

به  گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، در آخرین برنامه از روز اول ویژه برنامه یک فیلم، یک سلام از فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت" رو نمایی شد که در این رو نمایی وحید جلیلوند به عنوان کارگردان اثر در ارتباط با کار خود توضیح داد: زمانی که روی فیلمنامه "چند ثانیه بیشتر" کار می کردم محمدحسین اسکندرزاده پیشامد و رخدادی را تعریف کرد که بسیاراز آن متاثر شدم و پس از آن تصمیم گرفتم این اتفاق را به صورت فیلمنامه درآورم که حدود ۴ ماه و نیم نگارش این فیلمنامه طول کشید. لطیفی نیز در ادامه صحبت های جلیلونددر خصوص همکاری خود با کارگردان این اثر بیان کرد:در سریال قلب یخی نام وحید جلیلوند برده شد چون معتقد بودم و در سالها پیش وحید جلیلوند فیلمساز است و باید کار کند خدارا شاکرم که امروز اشتباه نکردم و کاری خوب به سینمای ایران اضافه ششده است.
  اماعلی جلیلوندکه  تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد درادامه صحبت های انجام شده از روند این کار گفت و تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال است که کنار برادر خود که  در بیشتر مواقع دغدغه مشترکی نیز داشتیم کار کرده ام. از دیگر سو تفاوتی در سینما و تولیدات  سایر بخش ها نمیبینم. 
وی ادامه داد: اواسط سال ۹۲ فیلمنامه آماده ای را که در اختیار داشتیم کنار گذاشتیم و تصمیم به کار روی این فیلمنامه گرفتیم که البته این موضوع مربوط به سینماست اگر بتوانیم آن را به درستی تعریف کنیم.
اما برزو ارجمند  از بازیگران این فیلم از دیگر عوامل فیلم بود که در این نشست حاضر شد و با بیان اینکه همزمان با گرفتن پروانه ساخت این اثر پیشنهاد کار در آن به من شد افزود: بازی در این فیلم برایم ریسک بزرگی بود چرا که در  دوماه برای سه سکانس ۱۸ کیلو وزن کم کردم.
 
محمدحسین لطیفی به عنوان تهیه کننده دیگر اثر خاطر نشان کرد: چون کار اول سینمایی وحید جلیلوند بود تصمیم گرفتم با علی جلیلوند تهیه کنندگی را بر عهده بگیریم تا وحید جلیلوند تمرکزش بر روی مسائل دیگر باشد که البته گمان من این است که این فیلم با استقبال خوبی روبرومی شود چون با صداقت دردی را بیان می کند و بدون شک وحید جلیلوند بهتر از من این فیلم را ساخت چون سوژه را به خوبی لمس کرده بود.
 
وی با اشاره به اینکه   نوعی  جوشش در درون فیلم وجود دارد و نوع بیان آن کلاسیک نیست افزود: فیلمنامه بسیار متفاوت است و مخاطبان با آن ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد.
 
وحید جلیلوند در پایان با بیان شعار فیلمش با عنوان "نقد انسان و ستایش انسان است" خاطرنشان کرد: با هیچ توهمی هرگز وارد جشنواره نشدم و در فیلمم دروغ نگفتم.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن