تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه گردشگری بدون زیرساخت بیهوده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توسعه گردشگری بدون زیرساخت بیهوده است
رئیس شورای شهر سرعین گفت: توسعه گردشگری بدون تامین زیرساخت‌‌های مورد نیاز به ویژه راه، راه‌آهن و فرودگاه حرکتی بیهوده و اقدامی نافرجام است.


توحید دنیایی در جلسه شورای شهر سرعین اظهار کرد: اکثر این زیرساخت‌ها با مشکلات و نارسایی روبه‌رو بوده به طوری که فرودگاه ما در اکثر ایام تعطیل و یا نیمه تعطیل است و وضعیت راه و راه‌آهن نیز بر همگان مشخص و مبرهن است که در این بین با روی کار آمدن دولت جدید و سیاست کاری استاندار اردبیل و متولیان حوزه‌های مختلف تلاش و جدیت بر این است تا این موانع برطرف شده و زیرساخت‌ها تامین شود. وی ادامه داد: البته تامین این زیرساخت‌ها نیاز به فرجه و زمان دو سه ساله دارد تا بتوانیم بخشی از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز را ایجاد کرده و نسبت به تغییر و تحول آن اقدامات اساسی را انجام دهیم. رئیس شورای شهر سرعین از تحقق بودجه شهرداری سرعین در دو ماه مانده به پایان سال خبر داد و گفت: با افزایش بودجه شهرداری در سال‌های اخیر ما شاهد تحقق بودجه 10 میلیارد تومانی شهرداری سرعین بودیم که به رغم برخی از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی این منابع درآمدی تحقق پیدا کرده و فعالیت‌های مختلفی نیز در حوزه اقتصادی به انجام رسیده است. دنیایی تصریح کرد: رویکرد شهرداری کاهش تصدی‌گری و حرکت به سمت چابک‌سازی است که قطعا این امر روند خدمت‌رسانی را سرعت داده و زمینه تقویت برنامه‌های مختلف را در افزایش رفاه و آسایش مردم به همراه خواهد داشت. وی افزود: ما دراین شهر به دنبال حاکم کردن نظام الکترونیکی خدمات شهرداری هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم بخش عظیمی از نارسایی‌ها و خلاهای احتمالی را در مسیر جذب سرمایه‌گذاری‌ها برطرف کرده و یک هم‌افزایی واقعی را رقم بزنیم. رئیس شورای شهر سرعین در پایان سخنان خود بیان کرد: بودجه سال آینده شهرداری سرعین در حال تدوین است و ما امیدواریم اواخر امسال در شورا بتوانیم بودجه سال آینده را مورد بحث و بررسی دقیق قرار داده و نسبت به تصویب و ابلاغ آن به شهرداری اقدام عملی را به انجام برسانیم.






تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن