تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803727152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علاوه بر کيفيت به نوآوري، خدمات پس از فروش و قيمت رقابتي نيز اهميت دهيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:
۲۰ دي ۱۳۹۳ (۲۳:۵۱ب.ظ)
در جشنواره قهرمانان صنعت تاکيد شد؛ علاوه بر کيفيت به نوآوري، خدمات پس از فروش و قيمت رقابتي نيز اهميت دهيد جشنواره قهرمانان صنعت ايران با حضور اکثر برندهاي معروف کشور و مسئولين دولتي براي انتخاب قهرمان قهرمانان صنعت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ديشب يک همايشي برگزار شد که بي شک براي عرصه رقابت محصولات توليدي، خدماتي و ... بسيار حائز اهميت بود.
تمام برندهاي معروف کشور گرد يکديگر جمع شده بودند تا جشن قهرمان صنعت کشور را برگزار کنند اما با توجه به خاطره اي که از اين جشن در سال گذشته و با حضور دکترظريف وزير امور خارجه و جمعي از دولتمردان همراه بود، جشن ديشب تنها يادي از سال گذشته را به همراه داشت و از آن رنگ و بو تنها يادي همانند برف در روزهاي اخير تهران بود.
شايد غريب به اتفاق اگر از شرکت کنندگان درخصوص نحوه برگزاري اين مراسم سوال پرسيده مي شد مطمئنا اکثر با تعجب فراوان چندان دلخوشي از اين همايش نداشتند.
تاخير طولاني مدت دولتي ها بارديگر بر حرف رئيس جمهور تاکيد داشت که هنوز اقتصاد به سياست يارانه مي دهد و اين مطلب کاملا در اين مراسم گويا بود.
دولتي هايي که بايد با حضور خود حداقل اميد را بر دل توليدکنندگان و صاحبان برند زنده نگاه مي داشتند ولي انقدر اين تاخير زياد بود که مجري برنامه با عذرخواهي از تاخير يک ساعت و نيمه اعلام کرد که برنامه از روال عادي خود نيز خارج شده است.
اما اگر بخواهيم به غير از تقديرهايي که از صنعتگران دولتي و خصوصي چشم پوشي کنيم، اين برنامه تنها ارج نهادن به مقام بلند مرتبه شهداي بزرگ اين خاک و بوم بود، شهدايي که شايد در مراسم هاي مختص به خود به فراموشي سپرده مي شوند و در همايش هايي به اين سبک از خانواده هاي آنان تجليل مي شود.

تدوين شاخص‌هاي معين براي ارزيابي شرکت‌ها
نيره پيروزبخت رئيس سازمان استاندارد به عنوان نخستين سخنران به روي سکوها آمد که شايد خود هم اطلاعي از سخنراني خود نداشت اما اينگونه از فعاليت هاي سازمان مطبوع خود گفت: ما به عنوان سازمان استاندارد نگران برخي موازي کاري‌ها و تداخل‌ها هستيم و در شرايطي که جوايز متعدد و با مفاهيم مختلف داده مي‌شود، توقع ما به عنوان يک سازمان پيش‌برنده امر استاندارد اين است که براي اين کار بايد شاخص‌هاي معيني وجود داشته باشد و اين ارزيابي‌ها به صورت زنجيره‌اي انجام شود.
اطلاعي ندارم که براي جشنواره قهرمانان صنعت چه شاخص‌هايي مدنظر برگزار کنندگان اين جشنواره بوده است و وقتي از يک نام‌آور و قهرمان صنعتي اسم برده مي‌شود، بايد بسياري از موازين توسط وي رعايت شود.
در اين راستا توليد اين قهرمان بايد با استانداردهاي روز ايران و همچنين استانداردهاي بين‌المللي مطابقت داشته باشد و علاوه بر کيفيت به موضوع مرغوبيت، نوآوري، خدمات پس از فروش و قيمت مناسب نيز توجه شود ؛ در کشور با بحران آلاينده‌ها، انرژي و آب روبرو هستيم، پس يک قهرمان صنعت بايد حداقل مصرف انرژي را داشته باشد و کمترين آلايندگي را ايجاد کند.
در کشورهاي پيشرفته سهم دارايي فيزيکي 50 درصد و دارايي غيرفيزيکي مانند نام، وزن، اعتبار و نشان تجاري نيز به 50 درصد مي‌رسد، در حالي که در ايران سهم دارايي فيزيکي 82 درصد و بقيه موارد 12 درصد است.
اما پس از رئيس سازمان ملي استاندارد نوبت به علي اکبرصالحي رئيس سازمان انرژي اتمي کشور رسيد.

برکت علمي را در توانمندي هاي دانشمندان اين مرز و بوم، ديده ايم
علي اکبر صالحي گفت: از زمان انقلاب اسلامي تا به امروز دوران بالندگي را سپري کرده ايم و علي‌رغم مشکلات پيش رو به صورت عزتمندانه و قدرتمندانه تا به امروز مسير پيش رو را سپري کرده ايم.
نبايد دوران جنگ تحميلي را فراموش کنيم، صدامي که با تکبر بي حد خود شمشير خود را به دست مي‌گرفت و جولان مي‌داد، چه بر سرش آمد؟ عراق ديروز در چه وضعيتي قرار داشت؟ اگر کمک ايران به عراق نبود، در تابستان‌ها عده زيادي به خاطر گرما تلف مي‌شدند.
اما در تبليغات به خوبي عمل نکرده‌ايم، 220 تا 230 هزار کيلومتر لوله‌کشي گاز در کشور داريم. بيش از 65 هزار کيلومتر برق نصب شده در کشور داريم در حالي که مشکلات برق هنوز در ترکيه وجود دارد.
وي در ادامه سخنان خود به بحث انرژي هسته اي پرداخت و گفت که زماني که سوخت هسته اي 20درصد در کشور توليد شد من برکت علمي را در اين کشور ديدم ؛ آقاي البرادعي من را به خانه‌اش دعوت کرد و نامه‌اي را به من نشان داد و گفت اين نامه را آمريکا و روسيه متفقا نوشته‌اند. چندين شرط گذاشته بودند که تمام اين شرط‌ها مخالف حاکميت ملي ما بود؛ بايد چکار مي‌کرديم؟‌ خدمت رئيس جمهور وقت گفتم که اينها به ما 20 درصد را نخواهند داد. اجازه دهيد مسير گفت‌وگو را ادامه دهيم و خودمان نيز آستين‌ها را بالا زده و بدون اينکه به آنها بگوييم کار را شروع کنيم. بعد از آنکه گفتيم ايران 20 درصد را توليد مي‌کند گفتند ايران بلوف مي‌زند که ما گفتيم منتظر گزارش آژانس بمانيد.
علت اينکه از خانم دکتر قاسمي که متخصص هسته‌اي است و بنده افتخار معلمي ايشان و دکتر شهرياري را داشتم خواهش کردم تشريف بياورند، چون بحث تجليل از عزيزاني است که در اين عرصه دستاوردي داشتند، ما به دلايلي سعي در قهرمان پروري فردي داريم، سعي در قهرمان پروري جمعي کمتر داريم. در صورتي که عقل و آموزه‌هاي ديني ما که ناشي از فطرت و عقل است بر همکاري جمعي تأکيد مي‌کند. از دربان دم در تا نگهبان و فراش و ... همه در توليد سوخت 20 درصد سهيم بوده‌اند، البته عالمان جاي خود را دارند.
در ادامه صالحي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: ايشان فرمودند پروژه 20 درصد پروژه‌اي الگو براي اين مملکت است که اگر اين ملت اراده کرد، اراده‌اش را محقق مي‌کند ؛ در اين همايش و با بيان اينکه اين جمع اساس حرکت اقتصادي است، درخواست کرد تا صنايع ايران بحث خلاقيت، ابتکار و نوآوري را در پيش گرفته و به کار جمعي اصرار بورزند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن