تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803145466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم ملایر در مجلس: هر حرکتی جز در مسیر ولایت معنا ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس:
هر حرکتی جز در مسیر ولایت معنا ندارد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هر حرکتی در کشور را جز در مسیر ولایت بی‌معنا و مردود خواند.

خبرگزاری فارس: هر حرکتی جز در مسیر ولایت معنا ندارد



به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر احمد آریایی‌نژاد صبح امروز در جمع اقشار مختلف مردم ملایر در سینما فرهنگیان این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدف عدالت‌محوری و احیای دین مبین اسلام به رهبری امام راحل شکل گرفت، اظهار داشت: آنچه در جامعه اسلامی مهم است رعایت حقانیت و حقیقت بر مبنای دین مبین اسلام است.
وی بیان کرد: در جامعه حقایقی وجود دارد که همه آن حق نیست و حقیقت واقعی چیزی است که خداوند در دین اسلام برای ما تعیین کرده است.
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه جمهوریت با اسلامیت معنا پیدا می‌کند افزود: آنچه در جامعه اسلامی مهم است اخلاق است که پیامبر اکرم (ص) نیز علت مبعوث شدن خود را رعایت مکام اخلاق در جامعه بیان فرموده است.
وی یادآور شد: اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، سیاست و هر آنچه که جامعه را می‌سازد منهای اخلاق معنا ندارد و آنچه مهم است نشر اخلاق اسلامی در جامعه است.
آریایی‌نژاد تصریح کرد: همه ما باید سعی کنیم آنهایی را که همراه حقیقت نیستند به سمت حقیقت سوق دهیم و عملکردهای خود نیز مبتنی بر اصول و اخلاقی باشد که اسلام آن را پذیرفته است.
وی با بیان اینکه مقابله با انحراف مهم‌ترین اصل در جامعه اسلامی است افزود: باید آنچه که به معنای اسلامی واقعی است نشر پیدا کند و آنچه که دشمن به آن لبخند می‌زند از جامعه زدوده شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مسئولان عدالت و اسلامی شدن واقعی را باید از خود شروع کنند گفت: با تلاش باید آمال و آرزوهای نفسانی را از خود دور کنیم.
وی گفت: وقتی بتوانیم با امیال دنیوی خود مقابله کرده و فقط در کارمان رضای خدا و خدمت به خلق خدا را داشته باشیم آن موقع تمام مشکلات جامعه حل می‌شود.
آریایی‌نژاد با بیان اینکه همه باید زیر چتر ولایت بوده و از این مسیر خارج نشویم، تصریح کرد: مکتب ما مکتب ولایی است و حرکت جز در مسیر ولایت حرکتی بی‌معنا و مردود است.
وی با بیان اینکه کار نمایندگان مجلس ریل‌گذاری برای قوه مجریه است گفت: این اصل به شرطی درست خواهد بود که مجلس و نمایندگانش از ریل خارج نشوند.
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان امروز به همفکری و کمک مردم در همه زمینه‌ها نیازمندند گفت: مردم‌سالاری و شایسته‌سالاری دینی اصل کار ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه عدالت یک اصل مهم در جامعه اسلامی است خاطرنشان کرد: رعایت عدالت برای برخی بسیار سخت، اما شدنی است.
در ادامه مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز ضمن تبریک هفته وحدت مهم‌ترین اصل بعثت پیامبر(ص) را تحقق اخلاق در جامعه اسلامی برشمرد.
حجت‌الاسلام داوود عباسی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) در عصر جاهلیت به میان مردم آمد بیان کرد: ایشان در اوج عقب‌ماندگی و تحجر مردم، مهرورزی و اخلاق را در جامعه نشر داد و انسان‌ها را به رعایت این امر مهم و انسانیت واقعی دعوت کرد.
وی با بیان اینکه امروز دنیا به پیام‌های رسول اسلام نیازمند است، از شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری همچون داعش سخن راند و افزود: آنچه امروز گروه‌های وهابی و تکفیری انجام می‌دهند با آنچه که رسول خدا گفته کاملاً متفاوت و به دور از اسلام و انسانیت است.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر انسان‌کشی، وحشی‌گری و اقدامات ددمنشانه این گروه‌ها را کاملاً به دور از انسانیت برشمرد و گفت: این اعمال زنگ خطری برای کشورهای اسلامی است.
وی با بیان اینکه مهرورزی، اخلاق اسلامی و وحدت پیوندی ناگسستنی در جامعه اسلامی است افزود: امروز دشمنان و گروه‌های تکفیری درصدد از هم گسستن این پیوند هستند.
عباسی با بیان اینکه ثبات در منطقه انتظاری است که همواره از کشور ما می‌رود گفت: باید وحدت میان اهل تسنن و شیعه حفظ شود چراکه شکاف بین مذاهب هدفی است که دشمن دنبال می‌کند.
وی آگاهی‌بخشی، بصیرت و شناخت دام‌ها و توطئه‌های دشمنان را از وظایف مردم، به ویژه اقشار جوان جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ها و جلساتی برای آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها برگزار شود و خطرات و تهدیدات دشمن از جمله ماهواره را برای مردم تبیین کرد.
انتهای پیام/89013/صا40

93/10/20 - 10:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن