تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820868911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه عوارض تهدید کننده اسپری مو برای نوزاد


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
spraycan500




مراقب باشید اگر باردارید از اسپری مو استفاده نکنید حتی المقدور در مکان هایی مانند آرایشگاهها و سالن ها که مصرف اسپری بالاست حضور نیابید تا جنین تان دچار نقص عضو ناشی از  اسپری ها  نشود .
مطالعات نشان می‌دهند که تماس مادران باردار با اسپری‌های مو، ممکن است موجب نقص عضو کودکان شده که این نوع عارضه در پسران بیشتر از دختران مشاهده می‌شود.
حمیدرضا خیاطی متخصص پوست و مو  گفت: بسیاری از نوزادان تازه متولد شده دچار مشکلات بدنی و نقایص فیزیکی هستند و بافت‌ها و اندامهای آنها ممکن است با اختلالاتی همراه باشد.

وی افزود: طرز رفتار فرد باردار و در واقع شیوه زندگی مادر در دوران بارداری، نقش مهمی در سلامت نوزاد دارد.

خیاطی با بیان اینکه اسپری‌های مو از جمله لوازم و مواد آرایشی و حالت دهنده موها هستند که به ویژه توسط افراد جوان مورد استفاده قرار می‌گیرند، تأکید کرد: مطالعات نشان می‌دهند که تماس مادران باردار با اسپری‌های مو، ممکن است موجب نقص عضو کودکان شده که این نوع عارضه در پسران بیشتر از دختران مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تماس زنان باردار با اسپری‌های مو برای نوزاد خطرناک است، یادآور شد:‌ اگر زنان در دوران بارداری با اسپری‌های مو تماس داشته باشند، این موضوع علاوه بر مشکلاتی که برای خود آنها به‌وجود می‌آورد، ممکن است موجب بروز نقایص جسمانی مانند نقص اعضای تولید مثلی کودک شود.


18 دی 1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن