تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایزه جدید جودی فاستر بانوی تاثیرگذار سینما


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: جایزه جدید "جودی فاستر" بانوی تاثیرگذار سینما

جایزه جدید

تنوع نقش‌هایی که او ایفا کرده بسیار زیاد است و از ژانرهای وحشت، ظالمانه و تخیلی گرفته تا احساسی و طنز و کودکانه را شامل می‌شود.


جودی فاستر جایزه یک عمر دستاورد لورا زیسکین را از جشنواره فیلم آتنا دریافت می کند.
جودی فاستر این جایزه را از جشنواره فیلم آتنا 2015 و برای تاثیری که در صنعت فیلمسازی داشته، دریافت خواهد کرد.


این بازیگر که دو جایزه اسکار در کارنامه‌اش دارد، در کنار شیلا نویس رییس بخش مستند شبکه اچ‌بی‌او ، جینا پرینس-باوود نویسنده، کارگردان و تهیه کننده و نیز گتی شولمن تهیه کننده برنده اسکار از دریافت کنندگان جوایز جشنواره فیلم آتنا خواهد بود.


فاستر در بیانه‌ای گفت: افتخار بزرگی است که جایزه لورا زیسکین را از جشنواره فیلم آتنا دریافت می کنم؛ جشنواره‌ای که از قدرت، خلاقیت و رهبری زنان دز صنعت فیلمسازی تجلیل می کند و اینها همه ارزش هایی هستند که من عمیقا به آنها متعهدم و با این جشنواره می توانم بار دیگر در میان همکاران خود باشم.


فاستر که اخیرا کارگردانی قسمت‌هایی از سریال «خانه پوشالی» و «نارنجی سیاه جدید است»‌ را انجام داده، قرار است در فیلم «هیولای پول» در کنار جرج کلونی، جولیا رابرترز و جک اوکانل نقش آفرینی کند.


جشنواره فیلم آتنا از سوی کالج برنارد مرکز آتنا برای تحقیقات سینمایی اهدا می‌شود و بیش از هر چیز از فعالیت‌های زنان در صنعت فیلم تجلیل می کند. این جشنواره از 5 تا 8 فوریه 2015 برگزار می‌شود.


جودی فاستر 52 ساله بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی برنده 2 جایزه اسکار، 3 جایزه بفتا و یک گوی زرین گلدن گلوب است. او که بازیگری خود را از 3 سالگی آغاز کرده، برای بازی در فیلم «راننده تاکسی» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را در سال ۱۹۸۸ برای بازی در فیلم «متهم» دریافت کرد و با درخشش در فیلم «سکوت بره‌ها» در نقش کلاریس استارلینگ، یک مامور اف‌بی‌آی که به دنبال افشای راز چند قتل زنجیره‌ای بود، تحسین منتقدین بین‌المللی و دومین جایزه اسکار خود را به عنوان بازیگر نقش اول زن دریافت کرد.


تنوع نقش‌هایی که او ایفا کرده بسیار زیاد است و از ژانرهای وحشت، ظالمانه و تخیلی گرفته تا احساسی و طنز و کودکانه را شامل می‌شود. 






گرد آوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture



1393/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن