تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراز واردات بنزين کشور رو به منفي شدن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۱۶ق.ظ)
معاون وزير نفت: تراز واردات بنزين کشور رو به منفي شدن است کاهش واردات بنزين از 10 ميليون ليتر به 4.5 ميليون ليتر، تراز ورود اين فرآورده به کشور را به سمت منفي شدن سوق داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرعامل شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي با بيان اين که ميزان واردات بنزين در سال پيش 10 ميليون ليتر بوده است، افزود: امسال اين مقدار به 4.5 ميليون ليتر رسيده و منجر به تراز منفي واردات اين محصول شده است.
عباس کاظمي تصريح کرد: با توجه به روند نزولي واردات بنزين و تحقق طرحهاي افزايش توليد اين محصول در کشور، ميزان توليد آن در سال آينده به مرز 70 ميليون ليتر در روز خواهد رسيد.
وي با تاکيد بر اينکه سال گذشته به لحاظ کيفي سازي بنزين و بهبود هواي کلانشهرها، سالي سرنوشت ساز بود، اظهار کرد:در نتيجه اقدامهاي عملي کاهش آروماتيک، بنزين و گوگرد از بنزين، هم اکنون در کلانشهرهاي تهران، کرج، اراک، تبريز و اصفهان و مشهد بنزين و نفت گاز يورو 4 توزيع مي شود که نفش بسزايي در بهبود هواي آنها داشته است.
مديرعامل شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي، گفت: با توجه به سياست حذف تدريجي سوخت مايع و آزاد سازي نفت گاز، نفت کوره و نفت سفيد پيش بيني مي شود در سال آينده بتوان 15 تا 20 ميليارد ليتر سوخت مايع را به صادرات اختصاص داد.
وي اظهار کرد: اميدواريم با تلاش همکاران صنعت نفت، سال آينده به صادرکننده عمده فرآورده هاي نفتي در منطقه تبديل شويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن