تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم هفته وحدت به شکرانه امنيت حاکم در نظام جمهوري اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۵۸ب.ظ)
امام جمعه اهل سنت پاوه در جشن وحدت هرسين؛ مراسم هفته وحدت به شکرانه امنيت حاکم در نظام جمهوري اسلامي است ماموستا ملا قادر قادري امام جمعه پاوه در مراسم جشن ميلاد پيامبر اکرم (ص) در شهرستان هرسين گفت: برگزاري مراسم هفته وحدت به شکرانه امنيت حاکم در نظام جمهوري اسلامي در سايه رهبري و ولايت فقيه است.
به گزارش خبرنگار موج کرمانشاه؛ امام جمعه پاوه تصريح کرد: ترفندها و توطئه هاي دشمن با وجود درايت رهبري بصير همواره خنثي شده است.
وي با بيان اينکه در حال حاضر توطئه‌ هاي دشمنان در کشورهاي اسلامي موجب کشته شدن تعداد زيادي از مسلمانان شده است، افزود: عامل بخش ديگري از اين جنايات و توطئه‌ها بي‌ توجهي برخي مسلمانان است. دشمنان با راه‌اندازي اين توطئه‌ها و کشتن جوانان و ويران کردن خانه‌ هاي مسلمانان مدعي پياده کردن دموکراسي در منطقه هستند.
قادري با اشاره به ترفندهاي بسيار دشمنان براي خدشه وارد کردن به نظام جمهوري اسلامي ايران، گفت: وجود رهبري آگاه و بصيرت ملت ايران مانع رسيدن آنها به اهدافشان شده است.
ماموستا ملا قادر قادري امام جمعه شهرستان پاوه ضمن تشکر از مسئولين براي برگزاري اين چنين مراسماتي گفت: با توجه به هجمه هاي استکبار جهاني مي طلبد که ما مسلمانان شيعه و سني وحدت خود را بيش از پيش محکمتر کنيم و تاريخچه وحدت شيعه و سني به گذشته هاي دور بر ميگردد، بزرگان دين ما از زمان هاي گذشته سعي در محکم تر کردن اين وحدت داشته اند و اين تنها چيزي است که باعث شکست دشمنانمان ميشود.
وي با اشاره به اينکه بيشتر هموطنان اهل تسنن در مرزها ساکن هستند از آنان به عنوان مرز داراني دلير ياد کرد و گفت: همواره در مسير دستورات و فرمايشات رهبري حرکت ميکنيم.
او در پايان سخنانش ضمن تشکر از کساني که در تأمين امنيت شهرهاي سني نشين شرکت دارند، گفت: امنيت کشور ما در منطقه مثال زدني است و ما با تقديم شهداء همواره يار و ياور نظام جمهوري اسلامي هستيم و خواهيم بود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن