تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804404149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوباره موج نفرت از صهيونيست‌ها دنيا را فرا گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۵۵ب.ظ)
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام: دوباره موج نفرت از صهيونيست‌ها دنيا را فرا گرفته است رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص طرح ايجاد دو کشور مستقل اسرائيل و فلسطين، گفت: بايد هوشيار بود، چون بعيد نيست با زيرکي شرايطي را در قوانين بگذارند که فلسطين ساخته شده آنها، در ابعاد نظامي و سياسي خنثي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از اعضاي کارگروه تخصصي سال بين‌المللي همبستگي با ملت فلسطين، حقوق کودکان غزه، هرگونه تلاش براي ثبت مظلوميت مردم فلسطين در تاريخ را قدمي در جهت دفاع از مظلوم دانست و گفت: اين‌گونه کارها ديگر مختص به فرهنگ اسلامي نيست، بلکه برخاسته از فرهنگ انساني است و مي‌بينيم که در اين سال‌ها بسياري از مردم و گروه‌هاي غربي مدافع حقوق مردم فلسطين شده‌اند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با ابراز تأسف از عقب‌گردي‌هاي تدريجي جهان اسلام در مقابل يک طرح کاملاً استعماري، يعني جعل کشوري غاصب در منطقه اسلامي، گفت: اولاً جهان اسلام را تکه تکه کردند و ثانياً يهودي‌ها را با اهداف خاص استعماري خود که مي‌خواستند در اروپا نباشند از سراسر دنيا جمع و يک جسم خارجي را در پيکره خاورميانه تعبيه کرده‌اند که البته روزي از بين خواهد رفت.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به تلاش رژيم پهلوي براي عدم طرح جنايات اسرائيل در ايران، شرحي از اهداف و چگونگي ترجمه کتاب «القضيه الفلسطينه» در ايام متواري سربازي و تأثير آن در جامعه، حتي در ميان بزرگان حوزه‌هاي علميه بيان کرد و گفت: در زمان ترجمه بارها اتفاق افتاد که از شدت تأثر و ناراحتي دست از ترجمه برداشتم، قلم را گذاشتم و گريه کردم.
وي افزود: هنوز همان جنايات با استفاده از پيشرفته‌ترين سلاح‌ها عليه مردم فلسطين ادامه دارد که تازه‌‌ترين آنها به خاک و خون کشيدن کودکان و زنان در غزه بود.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با ارائه تحليلي از سياست‌هاي فعلي سازمان‌هاي جهاني و کشورهاي قدرتمند جهان درباره موضوع فلسطين و دو نگاه متفاوت مسؤولان سرزمين‌هاي اشغالي، به سخنان اخير يکي از مسؤولان رژيم صهيونيستي که «مشکل اسرائيل در غرب اروپاست»، گفت: اگر چه طي سال‌هاي گذشته، اسرائيل با استفاده از برخي اظهارات نسنجيده، مظلوم نمايي مي‌کرد، اما چون ذاتش با جنايت عجين شده و روح انساني طرفدار مظلوم است، دوباره موج نفرت از صهيونيست‌ها دنيا را فرا گرفته است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص طرح ايجاد دو کشور مستقل اسرائيل و فلسطين، گفت: بايد هوشيار بود، چون بعيد نيست با زيرکي شرايطي را در قوانين بگذارند که فلسطين ساخته شده آنها، در ابعاد نظامي و سياسي خنثي باشد.
وي با تشکر از اقدامات همه کساني که قلمي و قدمي در جهت دفاع از آرمان‌هاي فلسطين تلاش مي‌کنند، گفت: هر مقدار که حقيقت ماجراي فلسطين از گذشته تا امروز و حتي برنامه‌هاي آينده جاعلان اسرائيل روشن و در تاريخ ثبت شود، مردم جهان آگاه‌تر مي‌شوند که خود بهترين مدافعان فلسطين و مردم مظلوم آن خواهند بود.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از سخنان خويش با بيان امتيازات و منابع طبيعي و جغرافيايي ايران، گفت: ايران از محدود کشورهاي دنياست که ظرفيت تعامل با کشورهاي دنيا را دارد.
وي افزود: ايران نقطه اساسي در کريدور شرق به غرب و جنوب به شمال کره زمين از اقيانونس‌هاي هند و آرام تا قطب شمال است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مکتب اهل بيت(ع) را امتياز ديگر براي ايران دانست و گفت: مرکز مکتب اهل بيت(ع) که قبلاً مدينه و زماني عراق بود، اين روزها ايران است، مکتبي که در تعامل با جهانيان با قهر و ناسزا و حرف‌هاي ناپخته ناسازگار است.
در آغاز اين ديدار آقايان مهدي ذاکريان، مدير مسؤول فصل‌نامه مطالعات بين‌المللي ـ دکتر عبدالامير نبوي، عضو هيأت تحريريه و مهدي طاهري، قائم مقام فصلنامه با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين فصل‌نامه و چگونگي همکاري با سازمان ملل متحد در خصوص همبستگي با ملت فلسطين، به بيان ديدگاه‌هاي خويش در خصوص طرح‌هاي جهاني و صهيونيست‌ها جهت تداوم ظلم به مردم فلسطين پرداختند.







»
تصاویر مرتبط































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن