تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802141115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری مردی که جسد شریکش را به آتش کشید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دستگیری مردی که جسد شریکش را به آتش کشید
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که جسد شریک ترکیه ای خود را پس از قتل به آتش کشیده بود، خبرداد.
به گزارش نامه نیوز، نهم دی ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 177 خاورشهر به مأموران گفت : یکی از دوستانم به‌نام مصطفی از اتباع کشور ترکیه به مدت یک روز است که به محل کارش در منطقه زمان آباد مراجعه نکرده و تلفن همراهش نیز خاموش شده است .


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی" و به دستور قاضی دانشور ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری،پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت : یکی از دوستانم به‌نام مصطفی تبعه کشور ترکیه مدت هشت سال که در منطقه اسلامشهر زندگی می کند و در زمینه خرید و فروش مواد مخصوص سنگ شور شلوار جین فعالیت دارد، او هر روز به دفتر محل کارش در منطقه زمان آباد مراجعه می کرد اما از 8 دی ماه دیگر مراجعتی به محل کارش نداشته و تلفن همراهش نیز خاموش شده است و هیچ اطلاعی از او در دست نیست .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که جوانی بنام صابر به مدت هشت ماه است که در زمینه خرید و فروش مواد مخصوص سنگ شور شلوار جین، با فقدانی شراکت دارد .

تحقیقات از صابر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما او عنوان داشت که اطلاعی از فقدان مصطفی ندارد و آخرین بار وی را در ساعت 8 صبح 8 دی ماه ملاقات کرده و فقدانی قصد داشته تا برای خرید دلار به خیابان جمهوری تهران مراجعه کند .

کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی به محل انبار محل نگهداری مواد سنگ شور متعلق به فقدانی و شریکش ، در منطقه زمان آباد مراجعه کرده و در بررسی از این محل موفق به کشف آثار بجای مانده خون شدند .

با توجه به تحقیقات بعمل آمده ، تنها فقدانی و شریکی وی کلید انبار را در اختیارش داشتند ؛ به همین علت بار دیگر تحقیقات از صابر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

با توجه به دلایل بدست آمده ، صابر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و تحقیقات پلیسی از وی آغاز شد ؛ صابر در تحقیقات اولیه همچنان منکر هرگونه اطلاع از "فقدان" و یا "قتل" شریک خود شده اما نهایتا به ارتکاب جنایت و قتل "مصطفی " اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت : حدود هشت ماه پیش به پیشنهاد مصطفی . الف قبول کردم تا در زمینه خرید و فروش مواد مخصوص سنگ شور شلوار سرمایه گذاری کنیم ؛ به همین علت مبلغ 150 میلیون تومان را در این زمینه سرمایه گذاری کرده و این پول را در اختیار مصطفی گذاشتم ؛ مدت هشت ماه از آغاز شراکت ما گذشت اما در طول این مدت ، مصطفی هیچگونه پولی حاصل از سرمایه گذاری را به من پرداخت نکرده بود ؛ از سوی دیگر بر خلاف اظهارات اولیه مصطفی که روز اول شراکت مدعی شده بود که مواد موجود در انبار نزدیک به 150 میلیون تومان ارزش دارد ، متوجه شدم که این مواد ارزشی بسیار کمتر از مبلغ ادعایی مصطفی را دارد .

صابر در خصوص ارتکاب جنایت نیز به کارآگاهان گفت : هشتم دی ماه ، به بهانه بازدید انبار و بهمراه مصطفی به انبار آمدم ؛ در آنجا عنوان کردم که دیگر قصد ادامه شراکت را ندارم و خواستم تا مصطفی پول مرا بازگرداند . صحبت های ما قدری بالا گرفت و به مشاجره لفظی انجامید ؛ ناگهان مصطفی با چوب چند ضربه به سرم وارد کرد و من نیز با چاقویی که در داخل انبار پیدا کردم چند ضربه به ناحیه شکم او وارد کردم که باعث مرگ وی شد .

صابر در خصوص به آتش کشیدن جسد مقتول نیز به کارآگاهان گفت : پس از جنایت ، جسد را در داخل بشکه های 200 کیلویی مخصوص حمل موادسنگ شور گذاشته و بشکه را با وانت به زمین های کشاورزی روستای امین آباد منتقل کردم ؛ در آنجا با تهیه مقداری چوب ، جسد را به آتش کشیده و خودم نیز از محل خارج شدم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم و کشف جسد مقتول در زمین های کشاورزی منطقه امین آباد ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .



منبع: ایسنا


۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن