تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813284304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عفونت ادرار با درمان گیاهی حتما بخوانید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


درمان عفونت های ادراری؛
عفونت ادرار با درمان گیاهی حتما بخوانید
كرفس یك ضدعفونی كننده ادراری و دفع كننده اسید اوریك از بدن است.



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند:  مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل خواهد كرد.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، زرشک میوه یکی از گیاهانی است که به صورت درختچه در مناطق کوهستانی می روید، ‌در ایران نیز بیشتر در نواحی دامغان، ‌سمنان و شیروان شاهرود به مقدار زیاد و تجارت تولید می شود.

زرشک را میوه طول عمر می نامند، گیاهانی که به وسیله آب زرشک آبیاری شده اند طول عمرشان بیشتر از آنهایی است که با آب تنها آبیاری شده است.

این گیاه در صنایع و پزشکی استفاده فراونی دارد، ویتامین ث موجود در آن در ازدیاد مقاومت بدن در برابر بیماری ها به ویژه در برابر بیماری های عفونی و سرماخودگی نقش موثر و مفیدی دارد؛ تب بر و تسهیل کننده اشتها است.


زرشک میوه تقویت کننده کبد، قلب، معده و تقویت کننده عمومی و تصفیه کننده خون است که باعث بهبودی آسم، بیماری های قلبی و التهاب حاد می شود. 
 
همچنین سموم بدن را خنثی، دستگاه گوارش را تنظیم، عطش و حرارت معده و جگر را رفع،‌ بواسیر خونی و سوزش ادرار را برطرف می کند.

خیسانده زرشک را به شکل آب زرشک برای رفع عطش و به عنوان نوشابه خنک می نوشند که دارای خواص صفرابری بوده، کار کبد و کلیه را تسهیل و بی اشتهایی و غصه را رفع می کند. كلیه‏ ها و دستگاه ادراری اغلب منعكس كننده سلامت فرد هستند. مبتلایان به التهاب مثانه به خوبی می‏دانند كه در هنگام استرس و خستگی علائم آنان تشدید می‏شود. درست همان طور كه سرماخوردگی مكرر نشانه ضعف سیستم ایمنی است، عفونت‏های مكرر ادراری و سوزش ادرار هم می‏توانند همین حالت را داشته باشند.
گیاهان مقوی و محرك سیستم ایمنی اغلب پس از برطرف شدن نشانه‏های بیماری باید مصرف شوند. داروهای گیاهی عموما شامل نوعی ضدعفونی كننده ادراری است، غالبا حاوی روغن‏های فراری است كه در فرآیند گوارش تغییر ماهیت نمی‏دهند، وارد جریان خون شده و از طریق كلیه دفع می‏شوند.  
گیاهان نرم كننده و تسكین دهنده برای كمك به كاهش التهاب و ترمیم صدمه وارد شده به مخاط، و داروهای ادرار آور برای كمك به افزایش جریان ادرار و دفع مواد سمی و باكتری‏های مرده، به داروهای گیاهی اصلی اضافه می‏شوند. در پزشكی چینی، التهابات ادراری را بیشتر مشكل مربوط به حرارت و رطوبت می‏دانند تا عفونت‏های ناشی از باكتری و به همین دلیل آنها را با گیاهان داروئی «خنك كننده» مداوا می‏كنند.  
كرفس یك ضدعفونی كننده ادراری و دفع كننده اسید اوریك از بدن است كه به صورت دم كرده یا حداكثر ۴میلی لیتر تنتور سه بار در روز به منظور تسكین التهاب غشاءهای مخاطی مصرف می‏شود. توت‏خرس (bearberry) نیز یك ضدعفونی كننده قوی ادراری در لوله ‏های كلیه است و در دفع حالت اسیدی ادرار بسیار مؤثر است. این گیاه به صورت دم كرده یا ۲ میلی‌لیتر تنتور سه بار در روز برای تسكین و ترمیم غشاء مخاطی آسیب دیده به كار می‏رود.   2018



۱۴/۱۰/۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن