تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در زمان درمان عفونت ناحیه تناسلی می توانیم رابطه جنسی داشته باشیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:
اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت


رابطه جنسی,عفونت ناحیه تناسلی,عفونت واژن
در زمان درمان عفونت ناحیه تناسلی می توانیم رابطه جنسی داشته باشیم؟
دچار سوزش و خارش ناحیه تناسلی هستید؟ ممکن است به قارچ آلوده شده باشید. متخصص زنان به شما می‌گوید برای پیشگیری و درمان چه باید بکنید .
به دلیل سوزش و خارش ناحيه تناسلي به پزشک مراجعه کردم و دلیل آن، ابتلا به قارچ به دنبال مصرف آنتي بيوتيك تشخیص داده شد. متخصص زنان تعدادی دارو برایم تجویز کرد که باید مصرف کنم. لطفا راهنمایی کنید چند روز باید شرایطی مثل نپوشیدن لباس زیر را رعایت کنم و از کی می‌توانم نزدیکی داشته باشم؟
دکتر نیرومنش، متخصص زنان و زایمان به این سئوال چنین پاسخ داد:
مصرف دوره‌ای آنتی بیوتیک باعث سرکوب میکروبها می‌شود اما زمینه را برای فعالیت قارچ‌ها آماده می‌کند. علامت آلوده شدن به قارچ ترشحات سفید رنگ و سوزش و خارش ناحیه تناسلی است. توصیه می‌کنم داروهای تجویزی را بین 7 تا 10 روز مصرف کنید و در طول این مدت نزدیکی نداشته باشید. بعد از اتمام دوره مصرف دارو، می‌توانید رابطه را از سر بگیرید.   نکته مهمی‌ که باید رعایت کنید و از ابتلا به قارچ در خانم‌ها پیشگیری می‌کند تمیز و خشک نگه داشتن لباس زیر است. توصیه نمی‌کنم لباس زیر نپوشید زیرا این موضوع خود می‌تواند احتمال آلوده شدن ناحیه تناسلی به انواع میکروب‌ها را بالا ببرد. سعی کنید لباس زیر نخی خشک و تمیز پا کنید و هر روز آن را عوض کنید و بعد از هر بار توالت رفتن و شستشوی کاملا با دستمال کاغذی ناحیه را خشک کنید.   جنس لباس زیرتان نباید از مواد صنعتی و نایلون باشد زیرا این جنس مواد رطوبت را در خود نگه می‌دارند و این موضوع شرایط را برای رشد قارچ مساعد می‌کند. پوشیدن لگ یا شلوارهای جین تنگ نیز مخصوصا در فصول گرم سال باعث تعریق بیشتر و مساعد شدن شرایط برای رشد قارچ‌ها می‌شود.
منبع : salamaneh.com
 مرتبط با زناشویی ۱۰ اشتباه عاشقانه برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی روش تشخیص نشانه های عشق حقیقی وقتی مردی شما را بخواهد چه عشق‌هایی بی‌سرانجام خواهد بود؟





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن