تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان مسابقات چهاردهمين جشنواره صنعت چاپ تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۹ب.ظ)
فراخوان مسابقات چهاردهمين جشنواره صنعت چاپ تمديد شد محمود رضا برازش مديرکل دفتر چاپ و نشر از تمديد مهلت فراخوان مسابقات علمي و آثار چاپي چهاردهمين جشنواره صنعت چاپ خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، برازش، مديرکل دفتر چاپ و نشر با اشاره به استقبال اهالي چاپ از اين دوره از جشنواره گفت: با توجه به برگزاري مراسم اختتاميه در اسفند ماه و استقبال چاپخانه‌داران و اهالي چاپ در اين دوره، تصميم گرفته شد تا ارسال آثار تا تاريخ 15 بهمن ماه تمديد شود.
وي افزود: علاقه‌مندان به شرکت در اين مسابقات مي‌توانند با مراجعه به سايت printawards.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
بر اساس اين گزارش، جشنواره مسابقات آثار چاپي برتر ايران فرصت مغتنمي براي شناسائي توليدکنندگان داخلي آثار چاپي برتر کشور به منظور معرفي به مصرف کنندگان اين گونه محصولات در داخل و همچنين کشورهاي همجوار منطقه است تا گامي استوار در جهت ايجاد رونق کسب و کار در صنعت چاپ و اعتلاي اقتصادي کشور باشد.
همچنين بخش مسابقات آثار چاپي برتر در چهاردهمين جشنواره ملي صنعت چاپ ايران در 5 کاربرد اصلي چاپ بسته‌بندي، چاپ تجاري، چاپ نشر، چاپ امنيتي و مسابقات دانشجويي برگزار مي‌شود و محصولات مختلف در زير گروه اين رشته‌هاي اصلي قرار مي‌گيرد.
شرکت‌کنندگان محترم بايد محصول مورد نظر خود را با توجه به نوع روش چاپي (افست، فلکسو، هليوگراور، ديجيتال، سيلک اسکرين، پد) و فرآيند (پيش از چاپ، چاپ و پس از چاپ) مورد استفاده در يکي از کاربردهاي مزبور شرکت دهند.
همچنين در کاربرد مسابقات دانشجويي شرکت کنندگان مي‌توانند در 8 محصول مختلف اعم از نوآوري در چاپ، محصولات چاپ بسته‌بندي و چاپ امنيتي شرکت نمايند.
علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر و نحوه ارسال آثار خود مي‌توانند به سايت printawards.ir مراجعه کنند و با مطالعه متن کامل فراخوان نسبت به شرکت در مسابقه اقدام کنند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن