تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت استفاده از سیستم‌های هوشمند برای کنترل ترافیک در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ضرورت استفاده از سیستم‌های هوشمند برای کنترل ترافیک در اصفهان
مسئول ترافیک شهرداری منطقه 14 اصفهان گفت: در تمام دنیا از سیستم‌های هوشمند برای کنترل ترافیک در سطح شهر‌ها استفاده می‌کنند و ما باید به صورت جدی به این موضوع مهم توجه داشته باشیم.
به گزارش نامه نیوز، سید مجتبی ابطحی ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی حمل و نقل با موضوع بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل ترافیکی سطح شهر اظهار کرد: هزینه احداث زیر‌گذر‌ها بالا است، چرا که ما در زمان احداث و ایجاد زیر‌گذر‌ها در خیابان‌های شهر با تأسیسات شهری مواجه می‌شویم.

وی اضافه کرد: احداث پل‌های عابر پیاده و رو‌گذر‌ها در خیابان‌های شهر هزینه‌های کمتری را به خود اختصاص می‌دهد.

مسئول ترافیک شهرداری منطقه 14 اصفهان با تاکید بر اینکه با اعتبارات و بودجه‌های محدود نمی‌توانیم خط‌کشی‌های خیابان‌های موجود در منطقه را انجام بدهیم، تصریح کرد: ایمنی جاده‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ضرورت دارد و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری روی موضوع خط‌کشی‌های خیابان‌ها صورت نمی‌گیرد و بودجه‌های مورد نیاز  باید به این امر مهم اختصاص داده شود، ادامه داد: در تمام دنیا از سیستم‌های هوشمند برای کنترل ترافیک در سطح شهر‌ها استفاده می‌کنند و ما باید به صورت جدی به این موضوع مهم توجه داشته باشیم.

ابطحی با بیان اینکه همچنین باید در راستای کنترل هوشمندانه ترافیک از تکنولوژی‌های نوین استفاده شود، تاکید کرد: نگرش مسئولان باید به حوزه مدیریت مباحث ترافیکی و حمل و نقلی در سطح شهر اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد پارکینگ‌های هوشمند در سطح شهر از نیاز‌های اصلی شهر است، افزود: اما در حال حاضر تعداد پارکینگ‌های هوشمند در سطح شهر محدود است.

مسئول ترافیک شهرداری منطقه 14 اصفهان با اشاره به اینکه 5 درصد از تصادفات درون‌شهری به دلیل وجود فضا‌های سبز و گیاهان بلند در کنار خیابان‌ها است، گفت: گیاه مورد که در کنار خیابان‌ها کاشته می‌شود، مانع دید رانندگان می‌شود و به دنبال این موضوع تصادفات بسیاری در سطح شهر رخ می‌‌دهد.
-



منبع: فارس


۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن