تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه همواره سلاحي در دست دشمنان اسلام بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۱ب.ظ)
آيت‌الله اراکي: فتنه همواره سلاحي در دست دشمنان اسلام بوده است دبير کل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي به دشمني فاسدان با اسلام اشاره و اظهار کرد: از زمان صدر اسلام فتنه همواره سلاحي در دستان دشمنان بوده که براي خاموش کردن روشنايي نور ايمان از آن بهره مي‌گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله محسن اراکي در مراسم گراميداشت حماسه 9 دي گفت: مردم با درايت اين مرز و بوم با تبعيت از فرمان ولي‌امر خود اجازه از بين رفتن اقتدار ايران را ندادند.
اين مقام مسئول به دشمني فاسدان با اسلام اشاره و اظهار کرد: از زمان صدر اسلام فتنه همواره سلاحي در دستان دشمنان بوده که براي خاموش کردن روشنايي نور ايمان از آن بهره مي‌گيرند.
وي به فتنه‌هايي که امامان(ع) متحمل شدند اشاره و بيان کرد: شک و گمانه‌زني هميشه موجب بروز فتنه خواهد شد و گاهي اين امر از ياد مي‌رود که با آمدن دليل و برهان جاي هيچ شکي باقي نمي‌ماند.
آيت‌الله اراکي از قيام و ايستادگي سالار شهيدان در مقابل فتنه‌گران سخن به ميان آورد و اظهار کرد: فتنه‌گران در آن دوران قصد از بين بردن دين اسلام و جايگزيني خواسته‌هاي سودجويانه خود را داشتند که امام حسين(ع) با نثار خون خود در اين شرايط از اسلام دفاع کرد.
دبيرکل مجمع تقريب مذاهب اسلامي با بيان پيشينه تشيع در کشور عنوان کرد: زماني که فردي فقيه و عادل که به مسائل و مشکلات جامعه واقف است و نيز دنياپرستي از او فاصله دارد وجود داشته باشد هيچ عقل بيداري سرپرستي چنين انساني را بر جامعه، رد نمي‌کند.
وي اضافه کرد: حتي دشمنان نظام نيز به اين نکته اعتراف کردند که تدبير و اقتدار مقام معظم رهبري باعث رفع فتنه سال 1388 شد.
وي ادامه داد: در برخي از مسائل مقام معظم رهبري به ناچار و جهت صلاح جامعه کوتاه مي‌آيند ولي اين کوتاه آمدن اصلا شيرين نيست.
آيت‌الله اراکي به قدرت فاسد آمريکا اشاره و بيان کرد: هر جامعه‌اي چه با حکومت فاسد و چه با حکومت صالح بايد قدرت کامل را جهت حفظ اقتدار ملتش داشته باشد و مقام معظم رهبري نيز به عنوان يک رهبر صالح بايد آنقدر قدرت داشته باشد که دشمن را در خانه سرکوب کند و اقتدار ملت ايران حفظ شود.
وي به اهميت هوشياري ملت در مقابل اهداف دشمنان تأکيد و بيان کرد: دشمن در جنگ نرم مي‌خواهد ملت را در مقابل رهبري قرار دهد و به اين وسيله بر ملت ما چيره شود و قدرت و اقتدار ما را از بين ببرد.
دبير کل مجمع تقريب مذاهب اسلامي از بسيج و سپاه به عنوان نيرويي فرمانبردار و مطيع و نيز تکيه‌گاه محکم قدرت ملت ايران ياد کرد و افزود: دشمنان اين امر را به خوبي درک کرده‌اند که نمي‌توانند اتحاد ملت ايران را در هم شکنند.
نماينده ولي فقيه در سپاه روح‌الله استان مرکزي نيز در اين مراسم گفت: فتنه‌گران از زمان پيروزي انقلاب اسلامي همواره سعي در از بين بردن قدرت و استقلال ايران داشته‌اند و بهترين گزينه براي آنها زير سؤال بردن رهبري بوده است.
حجت‌الاسلام ماشاء‌الله عبدي اظهار کرد: در جريان فتنه دشمنان تلاش کردند با ايجاد بحث تقلب در انتخابات و کشاندن مردم به خيابان‌ها و نيز بازي با افکار عمومي به هدف شوم خود مبني بر از بين بردن قدرت رهبري در ايران دست يافته و به خواسته شوم خود جامه عمل بپوشانند.
وي به آگاهي ملت ايران اشاره کرد و افزود: مردم با آگاهي از خواسته دشمنان در صحنه حاضر شدند و حماسه‌اي باشکوه را که براي هميشه در ياد دشمنان خواهد ماند رقم زدند.
عبدي به اهميت وجود بصيرت و توجه به اين امر تأکيد و بيان کرد: با توجه به اينکه دشمنان لحظه‌اي از فکر دستيابي به کشور ما غافل نمي‌شوند و هر روز صلاحي جديد را در دست مي‌گيرند از اين رو ملت ما بايد همواره در جهت آگاهي هر چه بيشتر نسبت به اين توطئه‌ها تلاش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن