تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802495495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه‌ای جدید در منطقه/ شعارهای فرامرزی انقلاب اسلامی نصب‌العین مسلمانان/ استغاثه وهابی‌های سرزمین حجاز و رژیم نزار آل خلیفه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش/
فتنه‌ای جدید در منطقه/ شعارهای فرامرزی انقلاب اسلامی نصب‌العین مسلمانان/ استغاثه وهابی‌های سرزمین حجاز و رژیم نزار آل خلیفه
مردم مسلمان بحرین همانند سایر مسلمانان جهان و در عصر انفجار اطلاعات، پیام انقلاب اسلامی ایران را شنیده و شعارهای فرامرزی آن را نصب‌العین خود قرار داده و خواهان پایان دادن به حکومت فاسد فردی و اقلیت پرخور و شکم پرست حاکمه می‌باشد، در این میان نقش وهابی حاکم بر سرزمین حجاز را نیز نباید از نظر دور نگاه داشت.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، روباه پیر استعمار دندانهای کهنه و کثیفش را سوهان زده و بار دیگر قصد ماجراجویی و کشورگشایی و استثمار، آن هم به‌‌ همان شیوه کهنه و منحصر به خود را دارد. 

جزیره انگلیس که زمانی آفتاب در قلمرو پادشاهی‌اش غروب نداشت و به باور برخی اندیشه‌های بیمار بریتانیای کبیر نامیده می‌شد، به یک باره اول قرن بیستم و در اثر موج بیداری مردم مسلمان منطقه مجبور شد رشته‌هایش را در زمینه استعمار پنبه کرده و با ایجاد مرزهای مصنوعی شیخ نشین‌های ساختگی در سرزمین‌هایی که با ذره بین هم قابل رویت و مشاهده نیستند و با پاشیدن بذر اختلاف و کینه در میان ملت‌های منطقه غرب آسیا دمش را بر پشتش گذاشته و به دوران ستم و استعمار و برده کشی ملت‌ها پایان دهد.






اما اینک گویا با توجه به این ضرب المثل قدیمی که می‌گوید؛ آزموده را آزمودن خطاست، اندک اندک خطای بزرگتری را مرتکب گردیده و قصد بازگشت به سرزمین‌هایی که تاکنون توسط ایادی و عوامل مزدور و زبون خود اداره می‌شد، دارد.  
 
در خبر‌ها خواندیم که انگلیسی‌های مزدور پیمان امنیتی جدیدی را با پادشاه جزیره کوچک بحرین امضاء کرده است، در حالی که مردم مسلمان بحرین چندین سال است در اعتراض به نظام شاهی و تبعیض و بی‌عدالتی سیاسی در کشورشان هر روز به خیابان‌ها ریخته و خواست خود را مبنی بر تغییر نظام و پایان استبداد اقلیتی بر اکثریت شیعه آن سرزمین اعلام می‌دارد.






رژیم آل خلیفه که پرونده سیاهی در زمینه حقوق بشر و سرکوب جنبش‌های مسالمت‌آمیز کشورش دارد اخیرا با امضای توافق‌نامه‌ای به انگلیس اجازه تاسیس یک پایگاه دریایی در بندر سلمان را داده است.

به این ترتیب دولت استعماری انگلیس پس از 43 سال ترک منطقه دوباره به خلیج فارس برگشته است تا در این منطقه حضوری نظامی و دائمی داشته باشد.

این تصمیم روباه مکار استعمار علامت سوالی است که نشان می‌دهد هم ارباب و هم نوکران حقیرش در حاشیه جنوبی خلیج فارس از خیزش، جنبش و اتحاد ملت‌ها درس نگرفته و درصدد ایجاد فتنه‌ای جدید در منطقه می‌باشد.

مردم مسلمان بحرین همانند سایر مسلمانان جهان و در عصر انفجار اطلاعات، پیام انقلاب اسلامی ایران را شنیده و شعارهای فرامرزی آن را نصب‌العین خود قرار داده و خواهان پایان دادن به حکومت فاسد فردی و اقلیت پرخور و شکم پرست حاکمه می‌باشد، در این میان نقش وهابی حاکم بر سرزمین حجاز را نیز نباید از نظر دور نگاه داشت. 





 
وهابی‌هایی که در طول دوران حاکمیت و اقتدارشان بر سرزمین وحی که آن هم توسط همین انگلیسی‌های استعمارگر انجام شد، همواره خواهان حذف ارزش‌های اسلامی و ایجاد اختلاف در میان برادران مسلمان منطقه اعم از شیعه و سنی هستند.

وهابیت حاکم بر عربستان که از ابتدای شکل گیری دست در دست استعمارگران صهیونیست و فرزند نامشروع برآمده از سیطره انگلیس و همپالگی‌هایش داشته و دارند، به دنبال مشاهده جنبش مردم در بحرین و عربستان و سایر کشورهای اسلامی سعی در سرکوب این نهضت مردمی نموده و با استغاثه به پیشگاه اربابان آمریکایی و صهیونیست خود در تلاشند انقلاب‌ها و خیزش‌های مردم منطقه را در نطفه خفه کنند.






آن‌ها با لشکرکشی به یمن و بحرین به خواست زیاده‌خواهان واشنگتن و لندن نشین لبیک گفته و با پشتوانه دلارهای بادآورده نفتی ثروت مردم خود را در راه لشکرکشی‌های پوچ و بی‌هدف آمریکا هبه نموده‌اند، در یمن پوزه وهابی‌ها توسط گروه اندکی از جوانان حوثی به خاک مالیده شد، ولی در بحرین کوچک که سالهاست به پایگاه پنجم دریایی آمریکا تبدیل شده و در سایه بیرق منحوس آن کشور روزگار می‌گذراند، با تصرف این جزیره و کشتار روزانه مردم این کشور تاکنون توانسته‌اند رژیم نزار و نحیف آل خلیفه را سرپا نگهدارند، نگهداشتنی که همچون عصای موریانه خورده‌ای هر آن احتمال سقوط و سرنگونی آن می‌رود. 





 

در این بین انگلیس اما برای آن که از رقیب کذاب خود یعنی آمریکا عقب نمانده و مانند بسیاری از حوادث و آشوب‌هایی که توسط شیطان بزرگ بپا می‌شود، هم‌پیمانی و دنباله روی خود را نسبت به دست پرورده قلدر خود نشان دهد، قصد دارد با امضای پیمان نامه‌های رنگارنگ با شیوخ و دلقک‌های عرب و دست نشانده، پیکر لرزان خود را بابی نموده و در انظار جهانیان به ظاهر قدرت نمایی کند، اما باید دید پاسخ مردم بحرین و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه به این جسارت استعمار بدیع چه خواهد بود؟ 



 


مسلمانان منطقه ثابت کرده‌اند که هرگاه پای منافع ارزشی و دینیشان در میان باشد از بذل جان و مال دریغ ننموده و با دست‌های خالی به جنگ دیو استبداد و استعمار رفته‌اند؛ مصر، تونس، یمن، عراق و افغانستان نمونه‌هایی از این دست می‌باشند.

روباه پیر یکبار دیگر باید به عقب برگشته و تاریخ منطقه خاورمیانه را مطالعه نموده، مردان بزرگ و مبارز و وطن دوست کشورهای منطقه را که با ارتش بریتانیای کبیر درافتاده‌اند و جان آدمیرال‌های انگلیسی را گرفته و خود در راه اعتلای نام وطن جان داده‌اند، به خاطر بسپارد، صولت‌الدوله قشقایی، احمدخان دشتی، رئیسعلی دلواری، عمر مختار، عزالدین قسام و... از این قبیل مردانند و یقین در عصر حاضر فرزندان‌‌ همان مردان فقید این بار هم روباه پیر را ناکام خواهند گذاشت.  
 
گزارش از فاطمه نوروزی چگنی

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن