تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803865610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز مسابقه بزرگ «حريم خورشيد» با محوريت سبک زندگي رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
آغاز مسابقه بزرگ «حريم خورشيد» با محوريت سبک زندگي رضوي دبير جشنواره بين المللي امام رضا(ع) از آغاز برگزاري مسابقه بزرگ «حريم خورشيد» با محوريت سبک زندگي رضوي خبر داد و گفت: اين مسابقه توسط بنياد بين المللي امام رضا(ع) به صورت ماهانه برگزار مي شود و در هر ماه 8 برگزيده خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جواد جعفري، مديرعامل بنياد بين‌المللي امام رضا (ع)، با اشاره به برگزاري مسابقه بزرگ «حريم خورشيد» اظهار کرد: اين مسابقه در راستاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري با محوريت سبک زندگي با الهام از آموزه‌هاي رضوي طراحي‌شده است.
وي با اشاره به اينکه بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) ترويج فرهنگ رضوي را سرلوحه اهداف خود قرار داده است، افزود: اين بنياد مسووليت برگزاري جشنواره بين‌المللي امام رضا (ع) را در 31 استان و 200 نقطه از جهان عهده‌دار است و اين مسابقه نيز باهدف اشاعه فرهنگ رضوي برگزار خواهد شد.
جعفري بابيان اينکه شرکت در مسابقه «حريم خورشيد» براي همگان آزاد است و هزينه سفر زيارتي به مشهد مقدس، قم و شيراز جوايز هر دوره از اين مسابقه مي‌باشد، افزود: نرم‌افزار اين مسابقه قابل بلوتوث به ديگران بوده و شرکت در مسابقه و دانلود سؤالات به‌صورت کاملاً رايگان است.
وي گفت: اين مسابقه در طول سال و به‌صورت ماهانه، در هشتم هرماه برگزار مي‌شود که اولين دوره مسابقه حريم خورشيد، هشتم دي‌ ماه جاري آغاز و بيست و پنجم اين ماه به پايان مي‌رسد و پس از اين تاريخ سيستم اجازه ثبت‌نام به شرکت‌کنندگان را نخواهد داد.
مديرعامل بنياد بين‌المللي امام رضا (ع)، ادامه داد: نتايج هر دوره از مسابقه، بيست و هشتم همان ماه اعلام مي‌شود، برگزيدگان اولين دوره نيز در تاريخ 28 دي‌ماه اعلام خواهد شد.
وي بابيان اينکه مراسم قرعه‌کشي در تاريخ 27 هرماه برگزار مي‌شود، تصريح کرد: اسامي برندگان پس از 24 ساعت پس از انجام قرعه‌کشي در سايت شمس توس به آدرس www.shamstoos.ir قابل‌رؤيت است.
جعفري پاسخ به بيش از 70 درصد سؤالات توسط شرکت‌کنندگان را شرط شرکت در قرعه‌کشي هرماه دانست و گفت: برندگان مسابقه بايد تا 10 روز پس از اعلام نتايج به شماره تلفن 9- 322،830،44-051 تماس گرفته و با اعلام شماره‌حساب جهت اخذ هزينه سفر زيارتي اقدام کنند.
وي در ادامه اشاره‌اي به جوايز مسابقه بزرگ «حريم خورشيد» داشت و اذعان کرد: اين مسابقه به يمن نام مبارک امام هشتم (ع) در هر دوره داراي هشت جايزه خواهد بود که جايزه نفر اول (جايزه ويژه) هزينه سفر به مشهد مقدس براي فرد برگزيده و دو نفر از اعضاي خانواده جمعاً به مبلغ يک‌ميليون و 500 هزار تومان است.
مديرعامل بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) جايزه هفت نفر ديگر را هزينه سفر زيارتي به شهرهاي مقدس قم و شيراز به مبلغ 500 هزار تومان براي هر فرد دانست و خاطرنشان کرد: برندگان مي‌توانند تا 10 روز پس از اعلام نتايج براي دريافت جايزه خود اقدام نمايند، در غير اين صورت انصراف تلقي شده و افراد ذخيره جايگزين مي‌شوند.
وي با اشاره به اينکه در هر دوره از مسابقه، سؤالات از يکي از کتاب‌هاي مرتبط با امام رضا (ع) مطرح مي‌شود، گفت: جهت دسترسي آسان شرکت‌کنندگان، منبع سؤالات (به‌صورت فايل پي‌دي‌اف و اندرويد) در اختيار شرکت‌کنندگان قرار مي‌گيرد و درصورتي‌که افرادي مايل به تهيه کتاب مذکور باشند مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي بنياد بين‌المللي فرهنگي و هنري امام رضا (ع) تماس گرفته و آن را تهيه کنند. منبع اولين دوره مسابقه کتاب حکمت‌هاي رضوي است که توسط انتشارات بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) چاپ و منتشرشده است.
جعفري بابيان اينکه علاقه‌مندان به شرکت در اين مسابقه بايد در ابتدا نرم‌افزار و منبع سؤالات مسابقه را از سايت شمس توس، دانلود کنند، افزود: شرکت‌کنندگان پس از پاسخ دادن به سؤالات مطرح‌شده و پايان مسابقه پاسخنامه را به همراه کد ملي از طريق گزينه ارسال پاسخنامه ارسال خواهند کرد، پاسخ‌ها به‌صورت پيامکي نيز ارسال مي‌شود و نيازي به اتصال اينترنتي نيست.
وي با اشاره به اينکه هر فرد فقط يک‌بار مي‌تواند با واردکردن کد ملي خود در مسابقه شرکت کند، اما؛ با يک دستگاه موبايل امکان شرکت چندين نفر وجود دارد، گفت: هر فرد با استفاده از کد ملي که در مسابقه شرکت کرده است مي‌تواند از قسمت نتايج، نحوه عملکرد خود و ميزان جواب‌هاي صحيح خود را مشاهده نمايد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت شمس توس www.shamstoos.ir مراجعه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن