تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه‌اي شدن بودجه دانشگاه‌ها، تصميمي علمي و ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۲۷ب.ظ)
سرانه‌اي شدن بودجه دانشگاه‌ها، تصميمي علمي و ارزشمند است رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي، گفت: سرانه‌اي شدن بودجه آموزش عالي، تصميمي علمي و ارزشمند و گامي بزرگ در جهت توزيع متناسب و متعادل بودجه‌ آموزش عالي ‌است.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا تاج‌گردون كه در جمع رؤساي دانشگاه‌ها سخن مي‌گفت با اشاره به هماهنگي دولت و مجلس گفت: ما براين باوريم كه هماهنگي دولت و مجلس آينده خوبي را براي علم و پژوهش رقم خواهد زد.
وي در ادامه به كاهش قيمت نفت و نقش آن در كاهش درآمدهاي دولت اشاره كرد و گفت: تدبير دولت در محاسبات قيمت نفت از 100 دلار به 72 دلار، بسيار معقولانه و منطقي بود ولي تداوم كاهش به سطح 55 دلار، باعث شد رقمي حدود 12هزار ميليارد تومان كاهش درآمد داشته باشيم كه حذف چنين رقمي از بودجه كار بسيار دشواري است.
وي تأكيد كرد: علي رغم همه اين مسائل، دولت به بخش آموزش عالي توجه داشته و اين بخش را از اولويت‌هاي خود ديده‌ است.
رئيس كميسيون برنامه بودجه، سرانه‌اي شدن اعتبارات دانشگاه‌ها را يک تصميم علمي و ارزشمند دانست كه مدل آن نيازمند اصلاح و تكميل است و از رؤساي دانشگاه‌ها خواست تا با اعلام‌نظرات و ديدگاه‌هاي خود در زمينه اين مدل، به توزيع عادلانه اعتبارات ميان دانشگاه‌ها ياري رسانند.
تاج‌گردون، اولويت‌بندي مسائل و مشكلات را راه‌كار ديگر مقابله با چالش‌هاي موجود اعلام و تأكيد كرد كه رؤساي دانشگاه‌ها در زمينه‌هاي مختلف، با مجلس همكاري نزديک داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن