تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه پيشنهادي دولت جهت نوسازي مدارس، منجر به تحول در سطح استان ها مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۱۸ق.ظ)
بودجه پيشنهادي دولت جهت نوسازي مدارس، منجر به تحول در سطح استان ها مي شود رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور گفت: در صورت تصويب بودجه 540 ميلياردتوماني دولت جهت نوسازي و تجهيز مدارس توسط مجلس شوراي اسلامي، شاهد تحولات خوبي در سطح استان ها خواهيم بود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رئيسي، رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور طي سفري يک روزه به شهرهاي نقده و محمديار و روستاهاي تابعه از 11 مدرسه فرسوده و نيازمند توسعه اين شهرستان بازديد کرد.
در اين سفر که به دعوت و همراهي عبدالکريم حسين زاده، نماينده مردم نقده در مجلس شوراي اسلامي صورت گرفته بود، مدير کل نوسازي و تجهيز مدارس استان آذر بايجان غربي و جمعي از مسئولين شهرستاني، دکتر رئيسي را همراهي مي‌کردند.
معاون وزير آموزش وپرورش هدف از اين سفر را بازديد از مدارس نيازمند به تخريب، نوسازي ومقاوم سازي بيان کرد.
وي در پاسخ به سوالي در خصوص وضعيت موجود مدارس شهرستان نقده، اظهار داشت علي رغم تلاش‌هاي صوت گرفته به منظور بازسازي مدارس فرسوده و با قدمت بالا که شايسته تقدير است، هنوز تعدادي زيادي از مدارس اين شهرستان نياز به تخريب و نوسازي دارند.
رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور افزود: در صورت تصويب بودجه 540 ميلياردتوماني دولت جهت نوسازي و تجهيز مدارس توسط مجلس شوراي اسلامي، شاهد تحولات خوبي در سطح استان، در خصوص نوسازي مدارس خواهيم بود.
وي ابراز اميدواري کرد چهار طرح نوسازي مدرسه شهيد رجايي، شهيد قنبراژدري و آموزشگاه روستاي دايماب و همچنين احداث يک مدرسه شش کلاسه در شهر محمديار عملياتي شود.
رئيسي در پايان ضمن قدرداني از پيگيري‌هاي نماينده مردم نقده در مجلس شوراي اسلامي، آمادگي خود را جهت تأمين کليه اعتبارات لازم براي توسعه سيستم‌هاي گرمايش مرکزي در روستاهاي متصل به شبکه گازرساني کشور اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن